Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Funker veldig bra, spør du meg. Ormen er kanskje litt VEL oppmerksommhetstrengende, vet ikke helt med den. Ellers er jeg veldig glad i fargevalget, og pixelstretchen på bakken. Veldig godt designmessig og teknisk utført. Ellers har muligens Dunestar ett poeng, det er ett salig rot, burde muligens struktureres en smule mer.

 

Elsker forresten detaljen med de bevegende fingerene til den ene vaskebjørnen og hodet ti lden andre! :)

Lenke til kommentar
Promoside for den skriveren der.

Doh! Så langt kom tankene mine. ;)

Men jeg finner ikke så mye info om den der printeren. :dontgetit:

Litt for mye rot, som sagt.

Informasjonen om skriveren kommer på en separat side. Mye rot? Ja, noen kanskje vil synes det. Men dette er min stil på en måte, og jeg kaller dette for gummi-design, hvis du forstår, hva jeg mener.

Lenke til kommentar
Kan legge til at dette....
Vivamus eros turpis, luctus at, dictum ac, lacinia nec, enim. Duis nec dolor id arcu.

Pellentesque

..ikke er lesbart på min 17" LCD @ 1280x1024. Bare en tankevekker.

 

Synes enda det var utrolig tøft, og for min del var det ikke rotete. :thumbup:

Takk for tipset. Har egentlig ikke testet den på ulike skjermer og under ulike OS enda. Takk skal du ha.

Lenke til kommentar

Utrolig stilig med de der dyrene som tar skriveren i nærmere øyesyn :thumbs:

 

Syns pixelstretchen inneholdt litt for mange farger. Fjern halvparten av de ikke-grønne (f.eks de rosa og de blå), og la de grønne/gule stå igjen. Tror det kan bli bra.

 

Som HalTan påpekte; halen i treet ble et uromoment. Sommerfuglene som flyger rundt der derimot, var kongebra! Stilig og tøft, men ikke for urolig.

 

Ellers var det thumbs up :thumbs:

Lenke til kommentar
Litt off-topic, men hvordan klarer man å lage et knivskarp, men smooth, omriss av noe? Ta for eksempel de to dyrene som sjekker ut skriveren. Hvordan få en jevn og fint omriss og som virker naturtro?

Sikkert flere måter å gjøre det på, men jeg bruker Erase Tool med Wacom først og så litt lek med farger.

Endret av designerus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...