Dunestar Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Først og fremst hadde det vel vært passende om vi kunne få vite hva dette egentlig er? En promosite? Okei. Den er russisk. Jaha. Hva skal den egentlig fortelle? Pen side, men jeg føler det ble veldig mye rot. Men særdeles snacksy! Lenke til kommentar
designerus Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Først og fremst hadde det vel vært passende om vi kunne få vite hva dette egentlig er? En promosite? Okei. Den er russisk. Jaha. Hva skal den egentlig fortelle? Pen side, men jeg føler det ble veldig mye rot. Men særdeles snacksy! Promoside for den skriveren der. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Dette så meget, meget bra ut. Har egentlig ikke så mye mer å si. Jeg liker det. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Promoside for den skriveren der. Doh! Så langt kom tankene mine. Men jeg finner ikke så mye info om den der printeren. Litt for mye rot, som sagt. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Funker veldig bra, spør du meg. Ormen er kanskje litt VEL oppmerksommhetstrengende, vet ikke helt med den. Ellers er jeg veldig glad i fargevalget, og pixelstretchen på bakken. Veldig godt designmessig og teknisk utført. Ellers har muligens Dunestar ett poeng, det er ett salig rot, burde muligens struktureres en smule mer. Elsker forresten detaljen med de bevegende fingerene til den ene vaskebjørnen og hodet ti lden andre! Lenke til kommentar
designerus Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Promoside for den skriveren der. Doh! Så langt kom tankene mine. Men jeg finner ikke så mye info om den der printeren. Litt for mye rot, som sagt. Informasjonen om skriveren kommer på en separat side. Mye rot? Ja, noen kanskje vil synes det. Men dette er min stil på en måte, og jeg kaller dette for gummi-design, hvis du forstår, hva jeg mener. Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Fin og kul side syntes jeg. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Kan legge til at dette.... Vivamus eros turpis, luctus at, dictum ac, lacinia nec, enim. Duis nec dolor id arcu.Pellentesque ..ikke er lesbart på min 17" LCD @ 1280x1024. Bare en tankevekker. Synes enda det var utrolig tøft, og for min del var det ikke rotete. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Kan legge til at dette....Vivamus eros turpis, luctus at, dictum ac, lacinia nec, enim. Duis nec dolor id arcu.Pellentesque ..ikke er lesbart på min 17" LCD @ 1280x1024. Bare en tankevekker. Synes enda det var utrolig tøft, og for min del var det ikke rotete. Takk for tipset. Har egentlig ikke testet den på ulike skjermer og under ulike OS enda. Takk skal du ha. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Digg! Virkelig flott! Men, litt for rotete som dunestar har nevnt. Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Sjeldent at slike sider tar turen innom... Veldig knaskens! Vaskebjørner og ormer? Er ikke dette en mårekatt eller noe? Syns bare at fokuset ble litt for mye på det til høyre, mens produktet kom i andre rekke... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Utrolig stilig med de der dyrene som tar skriveren i nærmere øyesyn Syns pixelstretchen inneholdt litt for mange farger. Fjern halvparten av de ikke-grønne (f.eks de rosa og de blå), og la de grønne/gule stå igjen. Tror det kan bli bra. Som HalTan påpekte; halen i treet ble et uromoment. Sommerfuglene som flyger rundt der derimot, var kongebra! Stilig og tøft, men ikke for urolig. Ellers var det thumbs up Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 veldig stilig desig, regner med det virker mer logisk og oversiktlig for de som kan språket. var kanskje litt rotete, men veldig bra though Lenke til kommentar
Flanger Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Ganske stilig side. Eneste er at det tok utrolig lang tid å loade bildene. Synes bare synd på de med modem. Som andre har sagt er det gjerne litt for mye grafikk i forhold til ting om selve laseren selv. Lenke til kommentar
designerus Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Ganske stilig side. Eneste er at det tok utrolig lang tid å loade bildene. Synes bare synd på de med modem. Som andre har sagt er det gjerne litt for mye grafikk i forhold til ting om selve laseren selv. Det er serveren min som er så treg, så... Lenke til kommentar
cfenzo Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 /me like it all!! men den halen som virrer rundt blandt grenene var kanskje litt for urovekkende som flere har nevnt her... Lenke til kommentar
Sigmoideus Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Litt off-topic, men hvordan klarer man å lage et knivskarp, men smooth, omriss av noe? Ta for eksempel de to dyrene som sjekker ut skriveren. Hvordan få en jevn og fint omriss og som virker naturtro? Endret 18. mars 2004 av Sigmoideus Lenke til kommentar
designerus Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Litt off-topic, men hvordan klarer man å lage et knivskarp, men smooth, omriss av noe? Ta for eksempel de to dyrene som sjekker ut skriveren. Hvordan få en jevn og fint omriss og som virker naturtro? Sikkert flere måter å gjøre det på, men jeg bruker Erase Tool med Wacom først og så litt lek med farger. Endret 18. mars 2004 av designerus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå