Neofire Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Sliter litt med den nye PC'en min: - Specsa på burken er Intel 3,0ghz, 512mb ram, Gainward GeForce 5600 FX m/256mb minne, og asus p4p800 HK. Som monitor har jeg en Tandberg ErgoScan 17" LCD skjerm (om dette er relevant). - Problemet mitt er at flere av de nyeste spillene (bla. NFS Underground og UT2004) er litt småhakkete/smålaggy selv når jeg kjører på 1024x768x32. Liker dette dårlig når jeg ser at maskiner som maskina mi utklasserer klarer å kjøre de samme spillene knirkefritt og uten problemer ved høyere oppløsninger. - Jeg har sjekket litt rundt hardware'n jeg har, og mener at dette burde være gode nok produkter; ikke noe jallavarer her i gården! Jeg har den nyeste Nvidia driverne og siste DirectX installert. Som OS kjører jeg WinXPsp2 (Build 2600.xpsp2 RC 2.2). - Det siste jeg kan tenke på er at det er drivere/tweakingprogg som er avgjørende her? Noen som har noen tips? Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Sp2 er vel ikke heeelt stabil ennå? Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 har også hørt noe der ja! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå