Gå til innhold

Flytransport av pc


Anbefalte innlegg

Noen som har gjort det? Ifbm. TG og må jeg komme meg hjem fra trondheim til moss.. er litt lei av tog etter militæret, så tar helst fly, men med pc, hvordan funker det? regner med at cpu-vifta og kjøler er smart å ta av... andre ting som er smart? har fortsatt emballasjen fra kabinettet, pluss isoporforingen...

 

Hva med temperatur i "bagasjerommet", er det noe prob?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde sjekka at alle skruer var faste. Montert av kjøler om du ikke har en som er festet gjennom hovedkortet. Tatt ut alle cd plater i drev.

 

Harddiskene ville jeg tatt i håndbagasjen. De tåler gjennomlysing så ingen problemer der.

 

Selv har jeg skrudd maskinen fra hverandre. Pakket delene inn i et hk eske. LAgt klær og annet stæsj i selve kabinettet og tatt den fraskrudde maskinen i håndbagasjen.

 

Så litt rart på meg de som gjennomlyste greiene, men ingen tnt sammen med all datastuffet så jeg gikk gjennom.

 

Alternativ legge den hk eska med "delene midt inni sekken/kofferten.

Lenke til kommentar
Hadde sjekka at alle skruer var faste. Montert av kjøler om du ikke har en som er festet gjennom hovedkortet. Tatt ut alle cd plater i drev.

 

Harddiskene ville jeg tatt i håndbagasjen. De tåler gjennomlysing så ingen problemer der.

 

Selv har jeg skrudd maskinen fra hverandre. Pakket delene inn i et hk eske. LAgt klær og annet stæsj i selve kabinettet og tatt den fraskrudde maskinen i håndbagasjen.

 

Så litt rart på meg de som gjennomlyste greiene, men ingen tnt sammen med all datastuffet så jeg gikk gjennom.

 

Alternativ legge den hk eska med "delene midt inni sekken/kofferten.

Enig med stonescream der... men Ta ut hardiskene for all del... dei tåler ikkje så my vibrasjoner når dei står i eit kabinett :yes: og ta av kjøler, da skal alt gå bra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...