Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Sitter her og jobber med et gammelt prosjekt som vi prøver å utforme nytt design til. Siden skal være en ungdomsportal for kommunen vår. Ønsker synspunkter på designet!

Jeg har 2 forskjellige utseender, et for forsiden og et for de andre sidene.

- Forsiden

- De andre sidene

Syntes dere siden er for liten? Burde jeg gjøre den bredere og høyere?

EDIT: skriveleif

Endret av TiMMi-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

joda kult oppsett og fine farger, men om dette skal bli en side med mye innhold trenger du mer plass til innholdet. synes det er ganske unødvendig og kanskje litt provoserende at du må scrolle når siden bare dekker halve skjermen (vertikalt).

om du skal ha mye innhold kan du jo gjøre hvertfall hovedboksen noe større, så kan dette nok bli bra. :thumbup:

Lenke til kommentar

japp, sitter å lager ilag med TiMMi- og vi har bare 2 laptoper, en 14,1" å en 15" tommers. Så de høge oppløstningen blir det ikke akkurat, og heller ingen testing av større oppløsning. Men så fikk vi se at den ble ganske så små på en maskin, derfor vi ville høre med dere. :) regner vel med at han kommer online snart å svarer selv. :p

Lenke til kommentar
Dunestars amotor.no-logo... også kjent som A'en i en font jeg ikke husker navnet på akkurat nå.

Seriøst? Hehe, jaja, vet ikke hva jeg skal si... Skrev en A og gikk gjennom fontlista mi jeg:)

Ellers får jeg med meg at dere ber om bredere side, så jeg skal se litt nærmere på saken i dag.

Lenke til kommentar

Jeg synes ikke den egnet seg som portal. Sorry for det! Det har med oppsettet å gjøre. Det blir for liten plass, hvis dere skjønner! En portal har gjerne noe av det samme oppsettet som hw.no, og har mye plass å breie seg på.

Ellers var designet bra, og det er lite å utsette på det, annet enn at siden har to scrollere. Videre liker jeg dårlig hover-effekter som endrer skriftstørrelse eller weight. Her er det weight (bold) det går på. Dette gjør at teksten flytter på seg, og det er jeg ikke noe fan av akkurat.

Hva skjer om det er mere som skjer den dagen på kalenderen?

Lenke til kommentar
Jeg synes ikke den egnet seg som portal. Sorry for det! Det har med oppsettet å gjøre. Det blir for liten plass, hvis dere skjønner! En portal har gjerne noe av det samme oppsettet som hw.no, og har mye plass å breie seg på.

Hva skjer om det er mere som skjer den dagen på kalenderen?

Vi hadde en side før som var laget for mer informasjon, men fant ut at vi faktisk ikke trenger en side med spesielt mer innhold enn d vi får på denne siden. Det er en side for ungdommen i en kommune med ca 5000 innbyggere, det er altså ikke så mange det er snakk om (og for å være ærlig, er det ikke mye å ha informasjon om heller).

Det som skjer når det er mer som skal være i kalenderen, er at vi får en ekstra knapp for å gå til en egen side for kalenderen der det er plass til mer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...