zyrex Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Jeg skjønner ikke at INGEN har nevnt Ayumi Hamasaki på denne tråden :S JAAA! Depend On You (Svenson & Gielen Remix) Anata ga moshi tabidatsu Sono hi ga Itsuka kitara Soko kara futari de hajimeyou Mezashiteta GOORU ni todokisouna toki Hontou wa mada tooi koto kizuita no? Ittai doko made ikeba ii no ka Owari no nai hibi wo dou suru no? Zutto tobitsuzukete Tsukareta nara Hane yasumete ii kara Watashi wa koko ni iru yo Anata ga moshi tabidatsu Sono hi ga Itsuka kitara Soko kara futari de hajimeyou Hitosuji no hikari wo shinjitemiru no? Sore tomo kurayami ni obieru no? Zutto tobitsuzuketa tsubasa ga mou Habatakezu ni Iru nara Watashi ga atatameru yo Anata no koto hitsuyou to Shiteiru hito wa kitto Kanarazu hitori wa iru kara Anata ga hitsuyou to suru Hito nara itsumo kitto Tonari de waratteiru kara Zutto tobitsuzukete Tsukareta nara Hane yasumete ii kara Watashi wa koko ni iru yo Itsuka wa minna tabidatsu Sono hi ga kitto kuru ne Subete wo sutetemo ii hodo Kore kara hajimatteyuku Futari no monogatari wa Fuan to kibou ni michiteru Sing along, now! Det der får det til å virke som om hu ikke lager noen bra originaler.. -___- Noe hu gjør, de som er best.. Og alle har visst hørt den der trance-remix-tingen der.. Original-saken er jo kjempebra Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ayumi Hamasaki (Men hun er fin!)Aya Matsuura (Også knakende fin) SPEED (Ikke fine som individer, men sammen er de dynamitt) Rina Wing (fiiin) Ami Suzuk (fin, men på en barnslig måte jeg ikke helt liker) Ganske enkelt fortalt så oppsøkte jeg disse artistene rett og slett fordi de er pene og se på. Kom over de i søken etter babes til babethreaden. Går du bare etter utseende? Når jeg skal poste i babethreaden; Ja. Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. desember 2004 Del Skrevet 23. desember 2004 Yasushi Ishii Han har laget musikken til Hellsing. Liker det godt, jeg. Men det er ikkelike bra som Mika Bomb. Lenke til kommentar
ratata Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Yoji Biomehanika Ayu Satoshi Tomiie - Veit ikkje om han er japansk, ser slik ut på namnet Takkyu Ishino -har berre høyrt eit sett tho, veit heller ikkje om han er japansk Lenke til kommentar
Currybomb Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 GRUPPE: Noise Japansk Electro danse musikk Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 24. desember 2004 Del Skrevet 24. desember 2004 Så et japansk jenteband på Roskilde i 93. De het Shonen Knife tror jeg, og de knipset bilder fra scenen, hele tiden! Typisk japanere! Lenke til kommentar
Sumom0 Skrevet 26. desember 2004 Del Skrevet 26. desember 2004 KEN ISHI! han e jo faen konge! han lager mesteparten IDM, men har litt trance og d'n'b og sånt. the 5 6 7 8's er vel noe de da? fra kill bill vol1. (navnet mitt er vel japansk.. tror eg... va jaffal meninga, men eg vettche ka de beytr nå lenger... tror de er jente plomme elle noe, men, eh.. vettafean) Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Som to andre her allerede har nevnt, Yoji Biomehanika Lenke til kommentar
Sumom0 Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 han har eg hørt om.. noe med bassen hans som er "revolusjonær"... yeah right. den e jo ikke spesiell i det hele tatt, han e bare for latt til å lage en egen synth til bassen så han bruker "lead" synthen for bassen og... wow.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 27. desember 2004 Del Skrevet 27. desember 2004 Sushi Nagasaki Zen Can Tong Rutmeii Gnaii Sakimoto Hirosoma Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå