Kowalski Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Høhø, Merzbow ja. Har en skive her, setter den på om jeg føler for å grille ørene. Til dere andre: Her snakker vi elektroniske lydbilder for viderekomne - om du synes at Autechres Gantz Graf blir for rytmisk og melodiøs, så ta turen over i ren støyforskning. Jeg liker veldig godt Cornelius og Pizzicato Five, ellers hører jeg også en del på DJ Krush. For de som liker grindcore kan også Swarrm anbefales - beinhardt, men interessant. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Tja .. Yamatsuka Eye? Lenke til kommentar
Jan Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Asiatisk og Fransk rock er noe jeg aldri har hørt om Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Kitaro Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 11. desember 2004 Del Skrevet 11. desember 2004 Nobou Uematsu. Ingen over, ingen ved siden av. Ser mitt eget idiotiske innlegg i denne tråden, men dog, nevn 5 andre japanske artister som kan være "under" Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Ayumi Hamasaki (Men hun er fin!) Aya Matsuura (Også knakende fin) SPEED (Ikke fine som individer, men sammen er de dynamitt) Rina Wing (fiiin) Ami Suzuk (fin, men på en barnslig måte jeg ikke helt liker) Ganske enkelt fortalt så oppsøkte jeg disse artistene rett og slett fordi de er pene og se på. Kom over de i søken etter babes til babethreaden. Lenke til kommentar
embark Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Jeg skjønner ikke at INGEN har nevnt Ayumi Hamasaki på denne tråden :S JAAA! Depend On You (Svenson & Gielen Remix) Anata ga moshi tabidatsu Sono hi ga Itsuka kitara Soko kara futari de hajimeyou Mezashiteta GOORU ni todokisouna toki Hontou wa mada tooi koto kizuita no? Ittai doko made ikeba ii no ka Owari no nai hibi wo dou suru no? Zutto tobitsuzukete Tsukareta nara Hane yasumete ii kara Watashi wa koko ni iru yo Anata ga moshi tabidatsu Sono hi ga Itsuka kitara Soko kara futari de hajimeyou Hitosuji no hikari wo shinjitemiru no? Sore tomo kurayami ni obieru no? Zutto tobitsuzuketa tsubasa ga mou Habatakezu ni Iru nara Watashi ga atatameru yo Anata no koto hitsuyou to Shiteiru hito wa kitto Kanarazu hitori wa iru kara Anata ga hitsuyou to suru Hito nara itsumo kitto Tonari de waratteiru kara Zutto tobitsuzukete Tsukareta nara Hane yasumete ii kara Watashi wa koko ni iru yo Itsuka wa minna tabidatsu Sono hi ga kitto kuru ne Subete wo sutetemo ii hodo Kore kara hajimatteyuku Futari no monogatari wa Fuan to kibou ni michiteru Sing along, now! Endret 12. desember 2004 av fragmaster Jay Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 (endret) Må si meg enig med Ayumi Hamasaki ja.. btw Fragmaster Jay: fin tekst det der! ikke det at jeg skjønner noe av den da EDIT: Yoji Biomehanika!!!! Endret 12. desember 2004 av DJ_Dark Lenke til kommentar
apoxdigital Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Må si meg enig med Ayumi Hamasaki ja.. btw Fragmaster Jay: fin tekst det der! ikke det at jeg skjønner noe av den da EDIT: Yoji Biomehanika!!!! Fint for meg at jeg kan japansk da Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 12. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 12. desember 2004 Tja .. Yamatsuka Eye? Må da kunne regnes som en av de med evne til å gi ny innflytelse til mange vestlige artister. Hva heter han egentlig? Eldste spor jeg har av ham er kreditert til Tetsuo Yamatsuka (1985). Vet han har vært kreditert også med andre navn... Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jeg vet faktisk ikke, skal spørre neste gang jeg ser fyren (kødda) :] Har litt lyst til å høre samarbeidet hans med John Zorn, omslaget var visst av den mer notoriske sorten (forbudt i USA). Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jentebandet som var med i Kill Bill var litt gøyale Husker dog ikke hva de kalte seg. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 12. desember 2004 Del Skrevet 12. desember 2004 Jentebandet som var med i Kill Bill var litt gøyale Husker dog ikke hva de kalte seg. The 5,6,7,8's Helt enig, kjempe bra musikk. Lenke til kommentar
Agares Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Defiled!!!1 (Death metal) Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 13. desember 2004 Forfatter Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg vet faktisk ikke, skal spørre neste gang jeg ser fyren (kødda) :] Har litt lyst til å høre samarbeidet hans med John Zorn, omslaget var visst av den mer notoriske sorten (forbudt i USA). Tenker du på Nani Nani ? Utgitt som Dekoboko Hajime & Yamantaka Eye på tzadik? Coveret på min cd er ikke spesielt spennende. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 13. desember 2004 Del Skrevet 13. desember 2004 Jeg vet faktisk ikke, skal spørre neste gang jeg ser fyren (kødda) :] Har litt lyst til å høre samarbeidet hans med John Zorn, omslaget var visst av den mer notoriske sorten (forbudt i USA). Tenker du på Nani Nani ? Utgitt som Dekoboko Hajime & Yamantaka Eye på tzadik? Coveret på min cd er ikke spesielt spennende. Det var vel Naked City - Torture Garden. Visstnok gitt ut med enkelt svart omslag i USA :] Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 14. desember 2004 Del Skrevet 14. desember 2004 Ayumi Hamasaki (Men hun er fin!)Aya Matsuura (Også knakende fin) SPEED (Ikke fine som individer, men sammen er de dynamitt) Rina Wing (fiiin) Ami Suzuk (fin, men på en barnslig måte jeg ikke helt liker) Ganske enkelt fortalt så oppsøkte jeg disse artistene rett og slett fordi de er pene og se på. Kom over de i søken etter babes til babethreaden. Går du bare etter utseende? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå