davvy Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 jeg har battlefield 1942 og klarer ikke å cracke den. e det noen som kan si meg ka æ gjør feil? Lenke til kommentar
H2H Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 dette er ikke lov å diskutere herpå forumet... sjekk http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60 retnings linjene... H2H Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 e det noen som kan si meg ka æ gjør feil? Jepp, du spør om det her på forumet Lenke til kommentar
Gef Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Vi tillater ikke MP3er, piratkopiert programvare (warez), cracks, serie-koder og CD-keys. Dette omfatter direkte linking, linking til sider som inneholder dette og alternative måter å skaffe seg slike ting på. Dette omfatter også diskusjoner rundt bruk av slikt materiale. Det omfatter ikke diskusjoner angående piratkopiering, diskusjoner rundt hva som i følge norsk lov er lovlig og ulovlig. Om du er i tvil om hva vi tillater, ta kontakt med en moderator pr. e-post. Les retningslinjene! Stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg