Gå til innhold

splinter cell pandora tomorrow demo ute nå


Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM

At last Ubisoft have released the single player demo for the long awaited Splinter Cell Pandora Tomorrow. The demo features the full "Paris-to-Nice train" mission from the game and many weapons and gadgets are available such as the F7 pistol, night vision, thermal vision and the T.A.K lasermic. The game will arrive on store shelves on March 26th for Xbox and Game Boy Advance and April 1st on PC

 

vet ikke når mp demoen kommer

Lenke til kommentar

Hmm... er det flere som opplever at spillet krasjer til skrivebordet? Første gangen skjedde det da jeg var på veg under toget, andre gangen etter noen få minutter og tredje gangen med en gang spillet starter. Får håpe en restart fikser det.

Bruker Catalyst 4.3 og resten av specs i profil...

 

 

edit: her er en feilmelding jeg får

 

General protection fault!

 

History: UTexture::Tick <- (Texture TextTrain.Train.TRgradiant) <- UTexture::Update <- FD3DRenderInterface::SetShaderMaterial <- FD3DRenderInterface::SetMaterial <- FStaticMeshRender <- FDynamicActor::Render <- RenderLevel <- FLevelSceneNode::Render <- FCameraSceneNode::Render <- UGameEngine::Draw <- UWindowsViewport::Repaint <- UWindowsClient::Tick <- ClientTick <- UGameEngine::Tick <- UpdateWorld <- MainLoop

Endret av TCi
Lenke til kommentar

Endelig ferdig...

 

 

Spillet krasjet en del... bra det har quicksave :)

 

Ikke så allerverst demo, synes andre "banen" var altfor kort. Relativ kort første bane og, men iallefall mer å gjøre. Da er det bare å vente tålmodig på multiplayer demoen... og håp at den ikke krasjer like ofte. :ermm:

 

Det kan hende at det er pga. mitt litt varme system at det krasjet, men opplever ikke det samme når jeg spiller 1'ern. Heller ikke på andre spill.

Lenke til kommentar
Dønn stabilt her. Sjzz.. lær dere å overklokk stabilt :p

Jeg har bare overklokket en smule... :ermm:

 

Men hvorfor skal bare SC - PT krasje når andre spill går uten problemer?? :dontgetit:

 

Jaja.. får sjekke litt på de offisielle forumene, kanskje de kan gi svar.

Lenke til kommentar

Noen som vet hva som er problemet med denne deomen. Når jeg loader nytt brett så går det tilbake til skrivebordet. Vet at maskinen jeg prøver dette på ikke er allverdens.

 

Maskin :

 

AMD: 1GHZ

256DDR

40GB

GeForce 2MX

 

Noen forslag!

 

Når jeg kommer hjem skal jeg prøvde det men lure på om det blir det samme problemet.

Lenke til kommentar
Noen som vet hva som er problemet med denne deomen. Når jeg loader nytt brett så går det tilbake til skrivebordet. Vet at maskinen jeg prøver dette på ikke er allverdens.

 

Maskin :

 

AMD: 1GHZ

256DDR

40GB

GeForce 2MX

 

Noen forslag!

 

Når jeg kommer hjem skal jeg prøvde det men lure på om det blir det samme problemet.

 

EDIT: Fant ut hvorfor det klikker:

 

MX Users need to downgrade and download 44.03 drivers.

http://www.nvidia.com/object/winxp-2k_44.03.html

 

Skal prøve det nå. :green:

Endret av razh0r
Lenke til kommentar

Spillet kan ikke spilles på et GeForce MX kort. Heller ikke GF4 MX. Du må ha et GeForce 3-4 eller FX et kort.

 

Men noen har fått spillet til å kjører med 3d analyse:

 

try using the program 3danalyze,a tnl,pixelshader,everything emulator,I used it for POPsands of time, i posted a link on another thread below,read it if you have a Geforce 4 MX440 and if you want to play the game.
Lenke til kommentar

Spillet funker fint uten stabilitetsproblemer. Og for en demo! Har bare spilt det første brettet, men det var fett. Ganske "alternativt" til vanlige shoot-to-kill-spill...

 

Men var det ikke litt for lett? ;)

 

Kjører forresten spillet på High details i 1024x768 på mitt Ti 4200. Imponerende programmering! :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...