agvg Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 http://agvg.com/adsl/utbygging/ADSL_01_04.html Orginalen finnes på www.jara.no som XLS-fil. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Nei du dæven. 24. september så er det planlagt adsl der jeg bor. Det var jo på tide Men jeg tror det ikke før jeg får se det, for å si det sånn... Endret 17. mars 2004 av MU26599 Lenke til kommentar
xonic Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 jihuu endelig fikk de rota seg til å ta min, 8 mai!!! *hoppe på isdn kortet* Lenke til kommentar
Råner`n Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Usj,ikke sentralen jeg tilhører.Tviler vel egentlig på det noen gang kommer Lenke til kommentar
X672 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 fy ******, trur du ikkje telenor har driftsatt mesteparten rundt der eg bur men den øya som holder alt i sammen, neeii da, skulle ikkje gått ann. lagde ett bilde berre for å illustrere kor idiotisk telenor kan vera den kvite øya i mitten er der eg bur sammen med ca.500 andre det med rødt er land rundt som telenor har bygd ut med adsl Lenke til kommentar
simes Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jaggu blir det bygd ut her og den 29. Oktober. Fint at jeg har flyttet ut innen den tid da.. Lenke til kommentar
Aichei7D Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hyggelig å finne sin egen sentral i listen, men siden en annen leverandør (Fjellnett) allerede har bygget ut sentralen hopper jeg ikke akkurat gjennom taket. Det kan likevel bli bra med litt konkurranse, og at jeg har litt mer å velge mellom. Lenke til kommentar
bamsefar Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Endelig. Nå blir min sentral i Tromsø utbygd. Ikke at det gjør meg noe, fikk direktelinje ifra Bluecom (Litt redd for å miste denne om jeg sier opp) Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Hyggelig å finne sin egen sentral i listen, men siden en annen leverandør (Fjellnett) allerede har bygget ut sentralen hopper jeg ikke akkurat gjennom taket. Det kan likevel bli bra med litt konkurranse, og at jeg har litt mer å velge mellom. Dette er jo beste måten og få en Telenor utbygging på Lenke til kommentar
bjoors Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Endelig er det offisielt, sentralen "min" blir utbygd 10.juni.... Har nå "bare" ventet i 3 år, ISDN kortet går i søplebøtta om ikke lenge... Heldigvis får jeg dekket 2mb linje fra arbeidsgiver.... Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 OSLO OSLO BRYN BRC ØKE OK OK OK BRC12, BRC4 hmm øke, betyr vel at jeg får 2048 :D Lenke til kommentar
moshpit Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Digg med nedlasting på 266.6 KB/s .. lasta ned en sang i stad som jeg ville høre på .. tok max 10 sec ... å laste ned altså Lenke til kommentar
agvg Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 fy ******, trur du ikkje telenor har driftsatt mesteparten rundt der eg bur men den øya som holder alt i sammen, neeii da, skulle ikkje gått ann. Kommer nok, snakket med kommunen om de kan gi dere en hjelpende hånd? Lenke til kommentar
TheBoz Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hyggelig å finne sin egen sentral i listen, men siden en annen leverandør (Fjellnett) allerede har bygget ut sentralen hopper jeg ikke akkurat gjennom taket. Det kan likevel bli bra med litt konkurranse, og at jeg har litt mer å velge mellom. Jeg ville nok heller hatt ADSL levert på Telenor sitt nett enn på Fjellnett. Glad jeg ikke har bindingstid! Kommer til å si opp på dagen så snart det blir problemer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå