destroyy Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Vil gjerne ha bilder av lys , hvor store dem er , og link til hvor jeg kan få kjøpte dem , Helst i chieftec kabinett ##Topic har blitt endret av moderator. Vennligst prøv bedre neste gang - Blib## Endret 17. mars 2004 av Blib Lenke til kommentar
Stianb4 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 www.microplex.no www.komplett.no Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 vil gjerne ha bilder som jeg skriver , sånn at jeg kan se dem Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 jau , eller noe som denne som jeg fant Lenke til kommentar
e_rik Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Men hvis du skal kjøpe katoder må du huske på og kjøpe en inverter for og gi strøm til katodene, en inverter støtter max to katoder om gangen. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Selv har jeg en slik, digger den maks.. gir ett veldig rolig lys. Synes katoder blir for voldsomt liksomt. Kan anbefales Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 finnes jo også sånne bubble light katode ting.. har sett på en sånn, men synes de var så svake.. men tøff e de! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå