Gå til innhold

Digital Impuls anbefales

Anbefalte innlegg

• 6 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Etter å ha lest hva mange har skrevet om digital impuls, ja da må jeg si at mange av di påstander som blr rettet mot dårlig kundebehandling faktisk er riktig. jeg opplevde det ikke selv, men kunden som sto ved siden av meg hadde ikke mye kunnskap om computere, å ble nesten sett på som IDIOT. En annen ting man bør sette fingeren på med D.I, er at "der de står å bygger PC" er ikke et egnet sted for PC bygging, å dessuten bruker ikke teknikkerene ECD armbånd når de bygger. Et komponent inne i en computer blir skadet av 80W, mens det minste et menneske gir i fra seg er (3000). Jeg ville ikke kjøpt PC der, for å så risikere å få et produkt som ikke er optimalt og kan ha mye kortere levetid en normalt. Endret av HCL
Lenke til kommentar

Jeg har vært innom Digital Impuls noen ganger jeg også. Har ikke vært heldig med kundeservicen i det hele tatt... Kanskje de ikke liker trynet mitt, men det kosta dem vel 50 000 siden pappa skulle kjøpe 2 bærbare og 1 desktop der, men kjøpte en annen plass etter at jeg sa at de sugde... Synd for dem :cool:

Det jeg hadde problemer med der var at de faktisk ikke klarte å svare meg skikkelig på noen spm.. Skulle ha ny kjøler til skjermkortet mitt, og jeg skulle ha artic cooler 3, men de sa at den ikke egna seg til mitt skjermkort, og heller burde kjøpe en annen en, det var jo greit. Men jeg sa at jeg skulle ha den, men han typen ville nesten ikke selge meg den i det hele tatt. Men fikk den til slutt.

En annen gang så skulle jeg ha kabinett, men de klarte ikke å skjønne at jeg var ikke interessert i fjortiss-kabinett (sorry hvis jeg støter noen), for jeg vil ikke ha noe raidmax-greier, og sa til dem at jeg ville ha noe bedre og finere. Da gadd ikke vedkommede å hjelpe meg mere. HALLO???

Men har handlet der en gang, høytalere tastatur og mus og da gikk det noenlunder greit, for da sa jeg bare at jeg skal ha DEN og DEN og DEN.

Mine erfaringer gjør at jeg ikke handler der mere, men på datakjeden i bygget ved siden av. Selv om jeg liker å støtte små butikker som har litt peiling.

Beklager Digital Impuls.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...