Gå til innhold

Digital Impuls anbefales

Anbefalte innlegg

Folka som jobber på Digital Impuls kan kundeservice.

Jeg kjøpte en g736 i januar. Den hadde et defekt minnekort. Jeg fikk bytta det, men etterhvert viste det seg at de hadde satt i et minnekort med for lav frekvens. De tok den inn igjen, og på 3 min. hadde jeg fått nytt minne.

Alltid blide og hyggelige.

Anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Personlig har jeg bare gode erfaringer med dem, både når det gjelder respons tid på mail og generell kundeservice. De er billgere enn datakjeden og nesten aldri kø! At ikke flere handler der synes jeg er rart, men helt greit for meg så jeg slipper å stå i lang kø hos på datakjeden...

EDIT: mente selvfølgelig datakjeden, ikke komplett (webshopen, har ikke slitt med noe kø i den :p )

Endret av schmelck
Lenke til kommentar
Det mangler litt kunnskap når det gjelder det å være "service-minded" og høflig mot kunden. Jeg synes jeg fikk dårlig kundebehandlig der.

Hvordan var det du opplevde dårlig kundeservice? Når du slenger ut en påstand om at de er dårlige, er det greit å få vite hvorfor... ;)

Selv har jeg bare gode erfaringer. Hyggelige og hjelpsomme. De brukte 2 min på å sjekke en harddisk for feil (masse ulyder), og så ble jeg spurt om hvilket merke jeg ville ha på den nye harddisken jeg skulle få. Nice.

De har tatt inn varene jeg har ønsket fra microplex, og de tar samme pris.

Endret av It's me
Lenke til kommentar

Det er ikke påstand, det er hvordan jeg følte og opplevde handelen. (Jeg var i butikken deres, handlet ikke på nett.) Tviler ikke på at digital impuls er billige og bra på support, men jeg møtte en dårlig kundebehandler. Jeg hadde en noen enkle spørsmål ang. et produkt jeg vurderte å kjøpe, men han var lite interessert i å prate med meg. Da jeg spurte om noe som var veldig "basic" og grunnleggende for han, følte jeg at han hånte meg og latterliggjorde spørsmålet mitt overfor en kollega av han som også var der. Selv om han kan det meste innen IT, må han ta høyde for at ikke alle kunder er like pc-kyndige. Kjøpte alikvel det jeg skulle ha, men handler nok ikke der igjen.

Som sagt er ikke dette en påstand, men hvordan jeg opplevde det, hvordan min erfaring er. Når jeg er kunde et sted, forventer jeg å bli behandlet på en god og imøtekommende måte.

Endret av rensmoen
Lenke til kommentar
...men helt greit for meg så jeg slipper å stå i lang kø som på komplett...

Ikke bland inn Komplett og kø... Har aldri opplevd kø i nettbutikken til Komplett :p

Hehe, så skrivefeilen nå, altså det jeg mente var jo at man slipper å stå i så lang kø som hos datakjeden, innrømmer at jeg aldri har stått i kø på www.komplett.no :p

Lenke til kommentar
Det er ikke påstand, det er hvordan jeg følte og opplevde handelen. (Jeg var i butikken deres, handlet ikke på nett.) Tviler ikke på at digital impuls er billige og bra på support, men jeg møtte en dårlig kundebehandler. Jeg hadde en noen enkle spørsmål ang. et produkt jeg vurderte å kjøpe, men han var lite interessert i å prate med meg. Da jeg spurte om noe som var veldig "basic" og grunnleggende for han, følte jeg at han hånte meg og latterliggjorde spørsmålet mitt overfor en kollega av han som også var der. Selv om han kan det meste innen IT, må han ta høyde for at ikke alle kunder er like pc-kyndige. Kjøpte alikvel det jeg skulle ha, men handler nok ikke der igjen.

Som sagt er ikke dette en påstand, men hvordan jeg opplevde det, hvordan min erfaring er. Når jeg er kunde et sted, forventer jeg å bli behandlet på en god og imøtekommende måte.

Tror jeg har møtt/snakket med de fleste kundebehandlerene der, og tror heller at han karen du snakket med kanskje hadde blitt dumpa av kjæresten eller noe liknennde... Vi er jo alle mennesker, og det er jo ikke alltid like å gå over til jobb modus på 1-2-3... Synd at du fikk en slik opplevese ihvertfall!

Lenke til kommentar

Til Rensmoen, det er faktisk normalt at "data-gurer", behandler ikke så invidte nedlatende. Se bare her på forumet, vel jeg klarer meg, har tross alt litt kunnskap, men det er ikke bra kundeservice det. Men det er normalt sett ikke kundebehandlers sin feil. Det er mangel på menskeforstålese. Slik jeg leser det har butikken et godt forhold til andre "data nerder", men mangler evnen til å forklare til de uinvidde :).

Vel og selgere er bare mensker de også.

VEl beklager at jeg tok alle gode "data nerder over en kam, det er faktisk en kjerne her av data nerder som er utrulig hjelpsomme, og flinke. :).

Hehe, minnes en sann historie fra bak i 1989, da jeg lærte opp en ansatt i et middels firma til standard regnskap bruk. Hun var helt grønn, men en meget flink person når det gjaldt regnskap. Det var følgende kommentar fra meg som brøt hennes Data skrekk "bare du hold fingra oinna den knappen, trøkke du på dein så kjæm det ei hand å klappe dæ på fingran"

Moraln : Pc e ikkje så farlig, Besservissera is :)

Lenke til kommentar

det bare tull at dem har tatt deg useriøst uten at du har vert det selv jeg har vert der mange ganger og handla der altid så får jeg bra servise og kundebehandling og jeg anbefaler digitalipuls som en av de beste butikka her l landet og sory for mine skrive feil :p

Lenke til kommentar
[offtopic]

Vi burde hatt den perfekte nettbutikken! Mao:

Like kjappe til å levere varene som Microplex

Like god kundeservice som Komplett

Like kjappe til å svare på mails som Netconnection

[/offtopic]

Det tok to dagar å få varer frå hwb.no og eg bur i Rogaland. Det var raskt det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...