Gå til innhold

Jeg har et Torrent problem


Rubex

Anbefalte innlegg

Hei!

 

Jeg skal laste ned en fil på 3.5 GB gjennom BitTorrent. Problemet er det at jeg ikke får noen høyere hastighet enn MAX 10 kb/s, og det er ikke akseptabelt når filen er på 3,5 GB og jeg har en linje fra BKK på 1 Mbit.

Filen som jeg laster ned har også 170 seeds, noe som jeg tror skulle være nok for å får høyere fart enn 10 kb/s.

Jeg har ikke noe router, men en switch. Jeg har også prøvd mange andre filer, og de går like treigt. Clienten jeg bruker heter ABC.

 

Vist det er noen som kan hjelpe meg med å få høyere hastighet, ville jeg vert evig taknemmelig!! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du uploader på max fart blir downloaden din dårlig, den vil da ligge rundt 10kb/sec.

 

Det som løste samme problem hos meg var at jeg begrenset uploadhastigheten litt, hvis du f.eks setter den på halvparten av det som er max.

 

Vet ikke om det noe mulighet for det i den klienten du bruker, men det går iallefall i Shadows experimental eventuelt kan du bruke netlimiter.

Lenke til kommentar
Jeg bruker å sette den på dialup, å begrense den til 3 kb/s, å da får jeg mellom 30 og 55 i download :) (med avidi 512 linje !)

Urk, som jeg hater personer som deg. Du avslutter vel downloads med en gang de er ferdig også, eller hur?

Enig med deg. Liker ikke sånt, spesielt på BitTorrent. Det jeg gjør er å sett limit når jeg laster ned, når downloaden er ferdig så skrur jeg av sperren når jeg ikk laster ned noe. Jeg uploader alltid til 100%.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...