polly Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 jeg bor på hybel sammen med [KOL]Darcus(CS-Spiller) Han bruker ei mus som heter Logitech Wingman Gamingmouse, en super mus for spilling. Jeg har brukt musa hans en del nå og klarer ikke og bruke NOEN annen mus når jeg spiller selv... Musa selges ikke noe sted lenger, den produseres ikke lenger en gang.(så vidt jeg vet ivertfall) Er d noen som har ei slik mus og selge meg så kontakt meg fort som faan!!! Kontakt meg på Irc #levanger hvor jeg går under nicke Polly eller på telefon 91311992 eller svar på sette inlegget ;P PS:d haster... Lenke til kommentar
BBC Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Sjekk denne annonsen i Bruktmarkedet. Han selger kun komplett pc m/mus, men kanskje han er interessert i å selge kun musen... Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Den musa får du faktisk kjøpt på Elkjøp. Er ikke lenge siden jeg så den der, men de kan jo seff ha gått tom. Lenke til kommentar
polly Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 takk for hjelpa.fant ikke noe i annonsen, skal på elkjøp i morgen og se...si ifra hvis dere finner ut nooe nere om logitech wingman gamingmouse da gutter? Lenke til kommentar
CS_eR GøY Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 har sett på el-kjøp for 3 måneder de har ikke flere der jeg bor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå