Ravn Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Spaceworld Bystasjonen: Har fått det inn men kjiper seg. Annonserte det til 399.- på nettet med selger det for 449.- Platon Musikk: Har fått det inn, men vil ikke selge. Selger forøvrig UT:2004 som har offesiell Norgesrelease 19.03.04. Hadde også Limited Edition (metall boks). Tenkte jeg kunne nevne det. FRS: Har det men vil ikke selge før i morgen. Spiderman: Har det men selger ikke før i morgen. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Spaceworld Bystasjonen: Har fått det inn men kjiper seg. Annonserte det til 399.- på nettet med selger det for 449.- Platon Musikk: Har fått det inn, men vil ikke selge. Selger forøvrig UT:2004 som har offesiell Norgesrelease 19.03.04. Hadde også Limited Edition (metall boks). Tenkte jeg kunne nevne det. FRS: Har det men vil ikke selge før i morgen. Spiderman: Har det men selger ikke før i morgen. Spiderman selger det(må bare godsnakke litt) Iallefall i Stavanger Lenke til kommentar
Ravn Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Spaceworld Bystasjonen: Har fått det inn men kjiper seg. Annonserte det til 399.- på nettet med selger det for 449.- Platon Musikk: Har fått det inn, men vil ikke selge. Selger forøvrig UT:2004 som har offesiell Norgesrelease 19.03.04. Hadde også Limited Edition (metall boks). Tenkte jeg kunne nevne det. FRS: Har det men vil ikke selge før i morgen. Spiderman: Har det men selger ikke før i morgen. Spiderman selger det(må bare godsnakke litt) Iallefall i Stavanger Bergen er jo som kjent ikke Stavanger, og personene som jobber i de forskjellige Spiderman-butikkene er ikke identiske kopier av hverandre.... But I wish it was so... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Spaceworld Bystasjonen: Har fått det inn men kjiper seg. Annonserte det til 399.- på nettet med selger det for 449.- Platon Musikk: Har fått det inn, men vil ikke selge. Selger forøvrig UT:2004 som har offesiell Norgesrelease 19.03.04. Hadde også Limited Edition (metall boks). Tenkte jeg kunne nevne det. FRS: Har det men vil ikke selge før i morgen. Spiderman: Har det men selger ikke før i morgen. Spiderman selger det(må bare godsnakke litt) Iallefall i Stavanger Bergen er jo som kjent ikke Stavanger, og personene som jobber i de forskjellige Spiderman-butikkene er ikke identiske kopier av hverandre.... But I wish it was so... Du kan vel prøve uansett, men du har rett Bergen er ikke en like kul by som Stavanger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå