pc frelst Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Fra før har jeg en harddisk på 16MB som er delt opp i en C disk og en D disk. Har kjøpt en 80MB Western Digital Harddisk. Skal denne settes på som en master eller slave. Hva er forskjellen og har det noen praktisk betydning . Håper det er noen som kan svare meg på dette, og hvis dere har noen annet som jeg bør passe på under innstalleringen. Lenke til kommentar
oledole79 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg ville satt den på slave siden du helt sikkert har Operativsystemet på den gamle haddisken.. Jeg hadde en 30 GB disk..og kjøpte en ny 160 GB i tilleg..Jeg brukte den nye som slave!! Lenke til kommentar
Fragletrollet Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Ville satt den nye som Master og hevet den gamle for å så laste inn os på nytt på den nye disken. Den nyeste disken har bedre ytelse enn den gamle, noe som er bra om du har os på den disken. Lenke til kommentar
salomo Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Fra før har jeg en harddisk på 16MB som er delt opp i en C disk og en D disk.Har kjøpt en 80MB Western Digital Harddisk. Skal denne settes på som en master eller slave. Hva er forskjellen og har det noen praktisk betydning . Håper det er noen som kan svare meg på dette, og hvis dere har noen annet som jeg bør passe på under innstalleringen. Du mener vel GB Lenke til kommentar
Falconer Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Du vil oppleve en merkbar ytelsesøkning hvis du setter den nye som master og installerer operativsystemet på denne. En såpass gammel harddisk som en 16Gb egner seg ikke til stort annet enn å lagre mp3 filer i disse dager. Lenke til kommentar
pc frelst Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 takk for svarene, sefølgelig skal det være GB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå