Tomzern Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hei! Har tenkt til å starte et prosjekt hvor jeg skal bygge et kabinett i tre.. Har fått tak i en hovedkortplate som jeg røska ut fra et eldre Snorre ATX-kabinett..Dette egner seg perfekt til bygging i tre Nok om det... Syns dere jeg skal bygge et desktop-kabinett eller et Tower??Desktop kan jo bli kult det oxo, men hva synes dere?? Hvis noen har tips og råd angående kabinettbygging i tre, så er det supert:) Mvh Tomzern Lenke til kommentar
Andreasfe Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Bygg Tower... Tenk hva som kan skje hvis du har skjermen din på en egenprodusert desktop i tre (*hint til konstruksjonsfeil e.l.*) Lenke til kommentar
Tomzern Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 hehe sant nok, men det hadde nok vært det første jeg tenkte på når jeg skulle lage topplokket da Men jeg tror jeg prøver meg på et Tower jeg...hehe... Ingen råd og tips å få? Mvh Tomzern Lenke til kommentar
MADsen Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 hva med å ikke ha sjermen på kabinettet?? Lenke til kommentar
Vikdal Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 da MÅÅÅ du bare bygge sånn som denne for den er über pheet!! Lenke til kommentar
EDB Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hvis du bygger den som desktop og ombestemmer deg, så er det jo bare å sette den vertikalt. Bare cd rom osv blir vertikal da, men det går helt fint. Hvis du får festa de da. Stå på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå