ChainDoG Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 kan noen fortelle meg hvorfor det på esken står latterlig lave system spesifikasjoner mens det kjører helt forferdelig på min p4 1.7, 512 mb ram og gf4400ti 128mb? om jeg skrur alt av/ned og minste oppløsning, så hakker det jo i vei uansett er det mulig å tweake dette på noen måte? eller må jeg bare innse at det er bortkasta penger til jeg kan påkoste meg en ny maskin.. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 jeg har ingen problemer med å spillle med grei oppløsning og alt på, greide til og med å spille med min gammle 700mhz Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 En kompis av meg har: geforce 2 MX 64mb 128mbsdram 1,6ghz 40gb hardisk Han kjører det helt fint, han kan kjøre alt på full mokke uten noe serlig problem!!!! Er nokk maskinen din som ikke "liker" spillet. Det går sikkert an å ordne det Har du oppdatert driverne dine??? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Er du sikker på at du ikke mener BF:Vietnam Neida, men mange som har hatt problemer med det spillet. Men din pc SKAL ta det spillet der.. En kamerat har xp2600+, 512MB DDR ram og GF Ti4200128mb og der går det helt fint. Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Er du sikker på at du ikke mener BF:Vietnam hehe.. ja, helt sikker siden det første battlefield også ligger å dauer i en skuff. tilbud på spaceworld, kjøpte det, la det i skuffen.. end of story. lol har nyeste nvidia drivere installert ja.. veit at jeg SKAL kunne kjøre det, men det hjelper jo lite hehe. vel, jeg blir snart opptatt med far cry uansett... men hadde jo vært gøy å fått skikk på vietcong også. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 kan noen fortelle meg hvorfor det på esken står latterlig lave system spesifikasjoner mens det kjører helt forferdelig på min p4 1.7, 512 mb ram og gf4400ti 128mb? om jeg skrur alt av/ned og minste oppløsning, så hakker det jo i vei uansett er det mulig å tweake dette på noen måte? eller må jeg bare innse at det er bortkasta penger til jeg kan påkoste meg en ny maskin.. Det skulle ikke tilfeldigvis være Vietcong - Fist Alpha (exp.pack) ? I såfall så krever det sin maskin. I allefall i forhold til org. Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 nei, dette er det det første spillet (orginalen). så at fist alpha hadde noe høyere krav, men fortsatt under det jeg har. er vel bare spillet som er litt sært. lik unreal var i sin tid jaja, overlever er "tap" på 200 kr sålenge. hehe Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hva med andre spill? Hakker de også? Hvi nei så drit i Vietcong. Spilte det helt fint på min gamle GeForce4Ti 4200 med max oppløsning "no lagg". Har riktignok en raskere CPU men dette skal da gå fint. Kan også hende at harddsken din trenger å formateres eller kanskje Defragmere den. Gjorde det på min i går og Battlefield Vieatnam som lagget på min pc med 9800XT sluttet å gjøre det pga at harddisken var fucka. Defragmeringen tok ca 40 min og nå går det glatt som bare det. Lenke til kommentar
ChainDoG Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 nei, andre spill går helt greit (bortsett fra de med den heftigste grafikken da.. hehe) og jeg kjører defrag program som analyserer diskene hver 4 time hver helg, så de er helt ok. nei, er nok bare å drite i vietcong.. battlefield ja, det lagger også, men det er jo rimelig kravstort på prossessorkraft da.. går mest i call of duty online uansett Lenke til kommentar
Nolander Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Hva så om VC ikke vil kjøre, det var jo elendig. Men det er jo kjedelig hvis pc'en ikke vil kjøre et spill den burde klare fint. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå