Gå til innhold

Anbefalte innlegg

kan noen fortelle meg hvorfor det på esken står latterlig lave system spesifikasjoner mens det kjører helt forferdelig på min p4 1.7, 512 mb ram og gf4400ti 128mb? om jeg skrur alt av/ned og minste oppløsning, så hakker det jo i vei uansett :( er det mulig å tweake dette på noen måte? eller må jeg bare innse at det er bortkasta penger til jeg kan påkoste meg en ny maskin.. :cry:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En kompis av meg har:

geforce 2 MX 64mb

128mbsdram

1,6ghz

40gb hardisk

Han kjører det helt fint, han kan kjøre alt på full mokke uten noe serlig problem!!!!

Er nokk maskinen din som ikke "liker" spillet. Det går sikkert an å ordne det :yes:

Har du oppdatert driverne dine??? :ermm:

Lenke til kommentar
Er du sikker på at du ikke mener BF:Vietnam :ermm::p

hehe.. ja, helt sikker :p siden det første battlefield også ligger å dauer i en skuff.

tilbud på spaceworld, kjøpte det, la det i skuffen.. end of story. lol

har nyeste nvidia drivere installert ja.. veit at jeg SKAL kunne kjøre det, men det hjelper jo lite :( hehe. vel, jeg blir snart opptatt med far cry uansett... :thumbs:

men hadde jo vært gøy å fått skikk på vietcong også.

Lenke til kommentar
kan noen fortelle meg hvorfor det på esken står latterlig lave system spesifikasjoner mens det kjører helt forferdelig på min p4 1.7, 512 mb ram og gf4400ti 128mb? om jeg skrur alt av/ned og minste oppløsning, så hakker det jo i vei uansett :( er det mulig å tweake dette på noen måte? eller må jeg bare innse at det er bortkasta penger til jeg kan påkoste meg en ny maskin.. :cry:

Det skulle ikke tilfeldigvis være Vietcong - Fist Alpha (exp.pack) ? I såfall så krever det sin maskin. I allefall i forhold til org.

Lenke til kommentar

nei, dette er det det første spillet (orginalen). så at fist alpha hadde noe høyere krav, men fortsatt under det jeg har. er vel bare spillet som er litt sært. lik unreal var i sin tid :) jaja, overlever er "tap" på 200 kr sålenge. hehe

Lenke til kommentar

Hva med andre spill? Hakker de også? Hvi nei så drit i Vietcong. Spilte det helt fint på min gamle GeForce4Ti 4200 med max oppløsning "no lagg". Har riktignok en raskere CPU men dette skal da gå fint.

Kan også hende at harddsken din trenger å formateres eller kanskje Defragmere den. Gjorde det på min i går og Battlefield Vieatnam som lagget på min pc med 9800XT sluttet å gjøre det pga at harddisken var fucka. Defragmeringen tok ca 40 min og nå går det glatt som bare det. :yes:

Lenke til kommentar

nei, andre spill går helt greit (bortsett fra de med den heftigste grafikken da.. hehe) og jeg kjører defrag program som analyserer diskene hver 4 time hver helg, så de er helt ok. nei, er nok bare å drite i vietcong.. battlefield ja, det lagger også, men det er jo rimelig kravstort på prossessorkraft da.. går mest i call of duty online uansett :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...