Wattengård Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Skal ha en ganske stor logo i en ganske stor plexi plate. (Hattehylle) Denne skal være sidebelyst slik at kun logoen lyser opp. Hva bør jeg bruke for å lage logoen? Kjemisk etsing? Evt. med hva? Sandblåsing? Dremel? (Kan ta litt tid med tanke på at jeg ikke bare skal ha outline av logoen men hele logen) Forslag? Christian... Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Kjemisk hadde vært best, om du vet hvor du kan få tak i de rette ingrediensene. Det hadde sansynligvis gitt deg størst presisjon også, siden du kunne rett og slett brukt en vanlig sjetong til å påføre. Men ikke spør meg hvor du skal få tak i noe slikt... Hvis ikke er det dremmel + slipehode som gjelder. Her er noe som muligens kan gi inspirasjon? http://www.case-styling.org/index.php?sel=...es/gravur/1.php -Stigma Lenke til kommentar
AutoExec Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) litt dyrere og mer komplisert variant er etsing og gravering osv.. den enkle og billige ville være å 1: maskere hele vinduet. 2: forsiktig skjære ut logoen du vil bruke. 3: matte logoen med sandpapir (pass på så du holder deg innenfor maskeringsteipen og ikke begynner å slipe bort den og.. kanskje bruke en noe mer solid teip enn vanlig papir-maskeringsteip?) edit: dette funker selvfølgelig ikke hvis du vil ha noe i nærheten av det på den tyske siden... altså bare streker og ikke flater Endret 17. mars 2004 av AutoExec Lenke til kommentar
Meg sjøl Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 men hviss du skal ha leds til å lyse opp logoen?? funker det å gjøre den billige varianten då??? blir logoen opplyst eller blr det bare som å stille lys inni glass??? for hviss du graverer med en dremel og legger leds inni så lyser jo kantene på logoen opp... er det noen måte å få hele logoen opplyst på den måten??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå