Gå til innhold

peneste og styggeste mobil

Anbefalte innlegg

Den peneste er Samsung E700 eller Siemens SL55

Dårligste utsendte må være en eller annen gammel sak fra 95 eller no, men av de som finns nå så er det så utallige mange stygge panasonics, nokiaer, siemenser og ericson.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hmm

BLABLABLABLABLABLABLABLABLABLA <... snip videre intetsigende vrøvl>

Jeez, Habla, den signaturen tror jeg du snarest bør putte inn en plass sola ikke skinner. Den ødelegger ganske mye for kolonnebredden på forumet her.

On topic:

Styggest: En suveren vinner i 3650/3660, de ser mest av alt ut som plastbadeleker. *yuch*. Z600 får ingen utseendepris heller...

Penest: SL55 og E700 (tipper S65 og CX65 kommer opp på den listen så snart jeg får sett de *live*)

Lenke til kommentar

Likte først best Samsung e700, men når jeg så den i virkeligheten var den så liten og ynkelig at den var ikke pen lengre...

T630 black ligger på haugen og troner nå...

Alcatel er noe av det styggeste som finnes.. Siemens har også mye drit

Lenke til kommentar

Den bortimot peneste telefonen som NOEN gang er laget må være Nokia 8850/90!

Noen som ikke liker den kanskje?

Litt off-topic...

Se for deg en 8850, litt større, touchscreen som var halvveis skjult under skyvedekselet med knapper - når du skyvver ned dekselet har du en halvstor touchscreen hvor pennen er skjult der hvor antennen var på 8890...

*SIKLESIKLE*

Noe av det styggeste i "moderne" tid, må være Nokia 3650...

Jeg sier ikke at designet ikke er stilig utført for stilig er det, men den ser rett og slett ut som en ballong... MIN MENING vel å merke

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...