g0re Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 bf-skyting fungerer delvis som i virkeligheten, alt har en vekt. Skulle bare ønsket sniping krevde også vind-beregninger. Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 bf-skyting fungerer delvis som i virkeligheten, alt har en vekt. Skulle bare ønsket sniping krevde også vind-beregninger. folk hadde ikke truffet en dritt Lenke til kommentar
Tim Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 bf-skyting fungerer delvis som i virkeligheten, alt har en vekt. Skulle bare ønsket sniping krevde også vind-beregninger. Angående sniper og sikte, er det som i BF1942 at hvis "målet" beveger seg så må man skyte noen meter forran det? Hvis jeg sikter på en spiller som løper, må jeg da sikte litt forran han? ELler er det bare å skyte rett på spilleren (som i Counter-Strike)? Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 I bf1942 følte jeg at man ikke skulle sikte foran, bare rett i skallen på den stakars j***.....har sikkert fixa sånn at man må beregne skuddet før man skyter i BFV Lenke til kommentar
Tim Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 I bf1942 følte jeg at man ikke skulle sikte foran, bare rett i skallen på den stakars j***.....har sikkert fixa sånn at man må beregne skuddet før man skyter i BFV Jeg er HELT sikker på at det var sånn at man måtte sikte forran i BF1942! Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Jeg måtte sikte foran en person for å treffe på BF1942. Sikta jeg mitt på fyren i fart så bomma jeg. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Har Radeon 9800 pro. (256mb. versjonen) og det lagger som bare ****! (catalyst 4.3) Vet at mange opplever det samme, men noen andre R9800 pro brukere med andre drivere som funker som de skal eller ? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Seff må du sikte litt foran, kula har jo en viss hastighet og man må da beregne hastighet og avstand også beregne hvor langt foran man skal skyte. Det er vanskelig men man får taket på det etterhvert.. Lenke til kommentar
-kga- Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Husker jeg var dreven på det en gang. Tokk hedshot etter hedshot på folk som løp. Var også dreven på å bombe en gang, traff nesten alt, til og med jepper i fart... det var tider det. Kommer sikkert fort om jeg setter meg ned for å få det inn i blodet igjen... men nå er det BF vietnam for alle penga isteden for. Hellikopter er noen vriene saker. Bruker altfor lang tid på å lande på landingsplasser og på å ta opp kjøretøy. Er litt vrient, men det kommer vel. Er mer kult ut å gå til fots nå da, det er jo lit mere å gjemme seg i og slikt nå. Var litt for åpent til å gå til fots på 1942 syntes jeg. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Husker jeg var dreven på det en gang. Tokk hedshot etter hedshot på folk som løp. Var også dreven på å bombe en gang, traff nesten alt, til og med jepper i fart... det var tider det. Kommer sikkert fort om jeg setter meg ned for å få det inn i blodet igjen... men nå er det BF vietnam for alle penga isteden for. Hellikopter er noen vriene saker. Bruker altfor lang tid på å lande på landingsplasser og på å ta opp kjøretøy. Er litt vrient, men det kommer vel. Er mer kult ut å gå til fots nå da, det er jo lit mere å gjemme seg i og slikt nå. Var litt for åpent til å gå til fots på 1942 syntes jeg. må nok lære meg helikopter ja, for noen av de folka jeg har sett på servere er helt syke med dem... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 Har Radeon 9800 pro. (256mb. versjonen) og det lagger som bare ****! (catalyst 4.3) Vet at mange opplever det samme, men noen andre R9800 pro brukere med andre drivere som funker som de skal eller ? Spillet sliter på dette kortet. Kommer patcher til å ordne det. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 (endret) R9800pro, cat 3.4 eller 4.3, den nyeste ihverfall 1024x768, husker ikke andre gfx instillinger, men de er iallefall middels (muligens høy) spiller med Vsynch på, AA og AF av, fps mellom 50 og over hundre, alt etter hva som skjer.. maskin ellers: 1GB ram og XP2500+@10,5x200, seagate barracuda 7200.7 SATA, SB Audigy, bruker EAX3 mange sier at å sette det til å bare bruke eAX 1 eller 2 elns gir fps boost også... Endret 23. mars 2004 av MrLee Lenke til kommentar
storeelg Skrevet 23. mars 2004 Del Skrevet 23. mars 2004 BFV var for meg ikke spillbart med EAX. Uten EAX derimot så begynner det å ligne på noe... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå