Bro2 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hei Jeg har navnet på en person, og lurer på om det fins en enkel måte å finne ulike info om denne person. Jeg skulle gjerne fått vite navnet på eks-kona nemlig... Se bort fra muligheten for å ringe personen, eller bedrive hobby-detektiv-arrbeid. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Eks-kona? Tror ikke det er mulig, dessverre. Eller, nå sa jeg det litt pent. Det finnes ikke, med mindre fyren har en hjemmesiden, hvor han skryter over damene sine, i kronologisk rekkefølge. Endret 17. mars 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Slike opplysninger ligger ikkje på nettet. Men visst du har kontakter i eit eller anna offentleg kontor så kanskje du kan finne det ut likevell. Eventuellt kan du gå på bibiloteket og sjekke alle "vi gifter oss i dag" spaltene i avisene, og jobbe deg bakover så kanskje du finner noke. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Dette spørsmålet høres ut som noe man leser om i en krimbok\mafiafilm\etc..... Lenke til kommentar
[bat] Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 social engineering er tingen. Den opplysningen er jo bare barnemat å komme fram til . Les "the art of deception" av Kevin Mitnick, så lærer du både ett og to triks Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå