Arax Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 etter at eg kjøpte nytt kabinett og strømforsyning har oppstarten vært ekstremt treg (den blå streken under XP logoen bruker over 20 ganger før ting går videre) Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 hyggelig at du forteller oss det hørtes tregt ut, min bruker litt over to Lenke til kommentar
fAight Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 lirk litt på ide-kablene (dytt dem lengre inn) både på på hk'et og hd'en...fungerte for meg. Etter en biltur, ble ide-kablene i min pc litt løse... Lenke til kommentar
Arax Skrevet 20. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2004 eg prøvde, men det hjalp ikkje noe særlig, kan det ha med at eg har kjøpt nye, runde ide kabler? Lenke til kommentar
sirius Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Prøv programmet Bootvis (søk på nett) Lenke til kommentar
norrick Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 etter at eg kjøpte nytt kabinett og strømforsyning har oppstarten vært ekstremt treg (den blå streken under XP logoen bruker over 20 ganger før ting går videre) Jeg tror ikke at et nytt kab. + PSU øker oppstartstiden... Kjør defrag og eventuelt bootvis som tidligere nevnt. Lenke til kommentar
sadolf Skrevet 22. mars 2004 Del Skrevet 22. mars 2004 Kødd med IDE'en er svært sannlsynlig grunn til at "marken" går sakte. Typisk er at IDE-kablen står i en harddsik uten strøm på eller lignende. Hadde samme problemet selv her for leden da jeg byttet PSU og hadde en strømkontakt for lite til en harddisk. ;-S Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå