MixMaster Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Ja, hvor får man tak i slikt? Jeg har tenkt å "løse av" resten av lakken på kabinettet mitt.. (**) EDIT> skrivefeil Endret 17. mars 2004 av MixMaster Lenke til kommentar
Bach Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Du får tak i det aller meste som er sterkt og farlig i malerforretninger eller Byggmakker etc. Om tanken er å enklest mulig komme ned til "stålet" tror jeg du må bruke Reprin eller noe tilsvarende. Finnes stort sett "over alt" dette også. Men gjør for all del ikke den jobben inne eller med dårlig utlufting! Garasje med porten åpen er et bra sted å holde på, og les advarselen på boksen. Og ikke søl på plastikken. Blir omtrent som tyggegummi i sola. Om du allikevel skal male med annen farge holder det å matte ned, rengjøre godt og bruke et par strøk ekstra. Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Saken er den at hver eneste bit av kabinettet skal lakkes på nytt.. Er litt lat av meg, så synes det blir pes å pusse ned hver bit av kabinettet.. Forresten så hadde pappa lynol, men det skjedde ikke en dritt Lenke til kommentar
356speedster Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 De selger lakkfjerning på sprayboks på Biltema, men jeg vet ikke hvor godt det funker. kanskje værdt et forsøk. Lenke til kommentar
MixMaster Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Er det noen som har prøvd biltema lakkfjerner? Gidder ikke kjøpe hvis det ikke er noen som har prøvd den.. Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 pussing av kabinettet for hånd? ughh.. det er kjedelig det hvorfor ikke gå i anskaffelse av en slipeskive for vinkelsliper og rett og slett bare frese over ett par ganger? disse slipeskivene fjerner lakk/maling/rust på null komma niks http://www.biltema.no/products/product.asp...2&iItemId=45024 koster heller ikke mye, 69.90Kr og er mye bedre (helsemessig) en løsestoffer. viss du absolutt skal bruke løsemiddel så vær for all del forsiktig! det er farlige stoffer og det skal ikke så mye til før man begynner å kjenne det. for all del ikke holdt på med løsemiddel i små trange rom, gjør det ute! selv ute så kan det hende du ikke får nok lufting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå