Gå til innhold

Får ikke installert Windows.

Anbefalte innlegg

Hei, har akkurat putta i de nye komponentene i dataen.

Hovedkort: Abit KV8-Max3

CPU : AMD 64 3000+

Minne: OCZ 256 EL Platinum Edition x2

Etter jeg gjorde det formaterte jeg disken jeg skulle ha OSet på. Alt går bra helt til installasjonsprogrammet begynner å kopiere filer til harddisken.

Med windows 2000 så stopper programmet opp på enkelte filer og sier at det ikke kan kopiere fordi cdn kan være skadet. Greit nok

Men det samme skjer med win 98 og ME cdne også. Er det noe jeg må stille inn i bios? Eller kan det være at haddisken er ødelagt eller skadet?

Det kan hende det er cdene mine som er ødelagt, men det er merkelig at alle skal bli ødelagt på en gang.

PS. Jævlig dårlig layout på det kortet i grunn. Mån når jeg får fiksa datan. Ho Ho Ho. Som Nissen sier.

Mvh MASH 4077

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det der høres ut som et problem jeg hadde med maskinen til en kompis, som jeg fikset. Jeg trodde lenge at det var RAM'en som lagde bug, etterhvert at det var hovedkortet, cd'n osv, men etter all feilsøking viste det seg at det var harddisken som hadde gått. Jeg vil tippe, med rimelig stor sikkerhet, at det er dette som er tilfellet her også, du skriver denne tråden som jeg selv skulle gjort det.... :yes:

Lenke til kommentar

Fikk et tips om at jeg skulle prøve en anna ram, så jeg skal gjøre det.

Men hvis det er sånn at harddisken er kaputt byner jeg å gråte. Helt sant. Blir andre gangen på et år jeg mister an harddisk med så å si alt jeg har.

Kanskje jeg burde bli mer forsiktig eeh. Kjøpe antistatiske hansker neste gang jeg skal handle noe. Jaja, uansett har jeg bestilt ny harddisk allerede hehe.

Må jo være klar til TG 2004 :-D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...