Gå til innhold

Intel Pentium 4 (Prescott) L2 1mb

loggon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Rimelig pris . kr.1633.- www.itbutikken.no

https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=15188

Noen som har erfaringer å dele ? Har L2 minne på 1mb. kontra 512 mye å si ?hvilke hk. som ikke støtter ol. ikke offisielt men ved å teste selv.

Jeg har kjøpt denne cpuen. Den funka ikke på hovedkorte mitt. tror jeg må ta bios opp dateringer men jeg har ikke driver cden eller disket stasjon så jeg sende hovedkorte til bakke til komplett de skall lege in det nyeste biose. tor den funker når jeg får den til bake.

Men du må et helt nytt hovedkort for å få den til og funke. jeg kjøpte hovedkorte mitt etter sommerferien i fjor. men i manualen står det at den støter prescott.syns det var merkelig at pcen bare står på bong gass. eller viften står på full gufe men tro den er en super cpu bare du får tak i en bra vifte til den. Den som føler med.

Er reva til den cpuen. :thumbs:

Lenke til kommentar
Aadna, hvilket hovedkort har du? Abit og Asus, og sikkert andre også, har programmer som gjør det mulig å flashe biosen fra Windows.

Jeg har asus p4c800.

Dette her

Skjøner ikke hvor for ikke den funker er den noen som hvet hvor for.

Det står i manualen at den støtter det uten bios oppdateringer.

Lenke til kommentar
Aadna, hvilket hovedkort har du? Abit og Asus, og sikkert andre også, har programmer som gjør det mulig å flashe biosen fra Windows.

Jeg har asus p4c800.

Dette her

Skjøner ikke hvor for ikke den funker er den noen som hvet hvor for.

Det står i manualen at den støtter det uten bios oppdateringer.

Når jeg starte pcen så går bare viftene på fullt og så skjer det ikke noe mer. :no:

Endret av Aadna
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...