Gå til innhold

bestilte i går fikk i dag.! billige pc spill?noe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dolce.no tror jeg er den mest lame butikken jeg har sett på nett....

"kjøp nå" link er å sende mail med produktet som subject.. ingen medlemsregistrering, kan ikke legge flere varer i handlekurv (sende mail for hvert produkt)...

tror jeg holder meg vekke...

norin : bor du i buskerud og brukte budbil?

Endret av bjorngb
Lenke til kommentar

Har lest igjennom alt av tråder som norin har vært involvert/svart på/startet her på forumet. Selv om han påstår at han ikke driver noen som helst form for reklame for dolce.no så synest jeg det lukter litt svidd uansett. Grunnen til at jeg tør å påstå dette er at alle innlegg han har skrevet er med positiv vinkling på dolce.

Lenke til kommentar

Helt klart, er isåfall lang ifra første webshop som prøver å få gratis pr gjennom hw.no-forumet.

Så forresten et innlegg av k-ryeng i en av postene norin har svart på, kan noen bekrefte om utsagnet stemmer:

ja. men er ikke det vanlig da!?

men du kommer under 15 lapper 

Det er vanlig ovenfor bedrifter, men ovenfor privatpersoner er det pris inkl. mva som er av interesse... Faktisk er det også slik at pris oppgitt uten spesifisering om det er med eller uten mva, skal være inkl. mva, og kunden kan forlange det med loven i hånd...

Lenke til kommentar

stemmer det BJG, men betalte ikke for bilen fikk det som et tilbud

jeg bestilte over ta,lf...fant ut at det var enklere.

klart jeg skriver posetive ting når jeg får god service av dem, det er jo normal folkeskikk.... vet ikke hvordan det er der du kommer fra, men her er det vanlig.

Lenke til kommentar
Har lest igjennom alt av tråder som norin har vært involvert/svart på/startet her på forumet. Selv om han påstår at han ikke driver noen som helst form for reklame for dolce.no så synest jeg det lukter litt svidd uansett. Grunnen til at jeg tør å påstå dette er at alle innlegg han har skrevet er med positiv vinkling på dolce.

Joda har allerede kommentert det i en tråd i det bærbare forumet...

Lenke til kommentar

vil ikke akkurat holde en knapp på gamesmix, gamesmix.no holder faktisk til i Moss i Østfold, og jeg bor i Moss, det tok 2 uker får å få et spill engang, og en og en halv for et annet, kjøp heller spillet i butikkene!

Lenke til kommentar

Ingen slår play.com på pris levert av de jeg har sjekket.

De sender fra UK, så man har den berømte 200,- grensen, men personlig har jeg bestilt tre spill som kostet mer og ikke fått toll på noen ennå. De sender jo sinnsykt mye til Norge og deler opp pakkene der det er mulig for å komme under grensen, så tollerne har vel "lært" at det som regel er ok pakker som kommer derfra.

Men ikke klag til meg hvis du blir busta, det er ren gamble.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...