Ulkesh Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Hei, Jeg sliter med en delvis defekt ledning inne i selve skjermkabelen, slik at dersom jeg ikke bøyer kabelen i en sinnsvak posisjon, så får jeg ikke rød farge på skjermen. Bruddet ligget nært tilkoblingspluggen til skjermkortet, og kabelen sitter fast i skjermen, uten noen synlig måte å fjerne den på. Så, hvordan fjerner jeg den ? Og finnes det nye kabler å få tak som passer den eventuelle tilkoblinga som sitter inne i selve skjermen ? Eller heller kanskje kjøpe en ny plugg, klippe over den gamle og mekke en ny, litt kortere kabel ? Endret 17. mars 2004 av Ulkesh Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Det du da må gjøre er å åpne skjermen og lodde på ny kabel. Men det anbefales IKKE å åpne skjermen uten at du vet hva du driver med da det kan medøfre skade på person og utstyr grunnet høy spenning. Så, ta skjermen med til en radio/tv reperatør og få dem til å skifte kabelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå