Bandidos-Pelle Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Vi har redigert ferdig store deler av filmen vår, og har tatt filmen inn i Premiere for å gjøre siste finish. Det vi prøver å få til, er film-look, og det er lettere sagt enn gjort. Har kjøpt programmet FilmFX, og greier å konfiguere det slik at det blir riktig look, men problemet er beskrevet i disse bildene: Bilde en, som beskriver vårt problem Bilde to, som beskriver vårt problem Har dere noen peil på hva vi skal gjøre? Endret 17. mars 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Dere har rendert ? Rendert? Renderet? Må man gjøre det for å se om det blir med på hele filmen? Poenet er at straks jeg har valgt de riktige innstillingene. og velger OK, så er det første framet helt riktig. Går jeg et skritt videre, altså et frame videre, går den tilbake. Det er problemet... Lenke til kommentar
mrbard Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Det er ingenting galt. Bare prøv å rendre eller lagre filmen som f.eks. AVI-fil, så skal du se at alt blir slik som den første framen. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Flott folkens! Takk for hjelp! Første gang jeg driver med Premiere, skjønner dere... Endret 17. mars 2004 av c_u_m8 Lenke til kommentar
comrad Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 viss du bare vil se hvordan det blir kan du alltids holde inne ALT mens du drar musen frem og tilbake over klippet Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 viss du bare vil se hvordan det blir kan du alltids holde inne ALT mens du drar musen frem og tilbake over klippet Genialt forslag. Prøver det senere. Kjekt å snakke med eksperter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå