Gå til innhold

verdens beste lydkort?

Anbefalte innlegg

ta en titt innom www.sound1.no

der har de noe de kaller verdens beste lyd kort, men det er vel kanskje mer til mixing og innspilling enn gaming, men det er verd en titt

www.sound1.no -->Studio/AV/Data/

jeg kjøpte dette og jeg vet at det støter spill= verdes beste håper jeg og jeg har på hardware konto ca 22.000 kr igjen :green:sellten ram 3000+ på konto

Endret av hotstian
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva er verdens beste lydkort til under 30000 ...

Er ikke det der en selvmotsigelse i seg selv?

Spør heller hva som er best innen ditt bruksområde og din prisklasse!

Edit: Man får tak i "lydkort" som er laget som høyhastighets data-innsamlingskort. Jeg vet det finnes en del slike med opptil 32 single-ended innganger, 1MHz samplerate, og 16-32bit oppløsning. Men de koster nok flesk og du må nok finne deg i å programmere litt selv siden jeg ikke vet om noen lydformater som støtter så høy samplerate og oppløsning.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar
Echo er gode lydkort, men "verdens beste" er et litt modig utsagn. Echo Fire 12HD virker svært interessant, men jeg tør ikke engang tenke på hva prisen blir.. :-/

Ja, jeg fikk litt lyst på et par av de, men begynner å lure på om det er vits da de eneste testene jeg ser på det kortet er 4 år gamle. Antar at Terratec DMX osb. er minst like gode da.

Lenke til kommentar
ta en titt innom www.sound1.no

der har de noe de kaller verdens beste lyd kort, men det er vel kanskje mer til mixing og innspilling enn gaming, men det er verd en titt

www.sound1.no -->Studio/AV/Data/

jeg kjøpte dette og jeg vet at det støter spill= verdes beste håper jeg og jeg har på hardware konto ca 22.000 kr igjen :green:sellten ram 3000+ på konto

jeg kan klare meg med det i noen måner :thumbs:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...