FuglFøniks Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Heisann, er ute etter ny mobil og prisen betyr ikke så mye. Jeg skal ta vare på mitt nummer og ha abbo., helst med no Netcom Talkk aktige greier... Sett på Samsung E700, LG G7100 og Sony Ericsson Z600. Har vel egentlig bestemt meg for å ikke velge en Siemens eller Nokia tlf. Men jeg vil EGENTLIG helst ha en mobil uten flipp... Men ikke la det spille noen rolle. Fortell meg åssen mobil som er best Skal ha en tlf som tåler ihvertfall litt, ser ålreit ut, bra skjerm/kamera kvalitet osv... pain Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 ikke for å være frekk men gidder ikke å skrive så mye om hver mobil, men forslår noen: 6600- symbian os 60 series, har den selv-> kjempefornøyd sx1- nesten samme som 6600, men har slitt litt med FW -> god den og p800/p900- konge på haugen lg g7100- fin mobil med d du trenger, ikke symbian os Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 ikke for å være frekk men gidder ikke å skrive så mye om hver mobil, men forslår noen: 6600- symbian os 60 series, har den selv-> kjempefornøyd sx1- nesten samme som 6600, men har slitt litt med FW -> god den og p800/p900- konge på haugen lg g7100- fin mobil med d du trenger, ikke symbian os Sx1?? Mente ikke sånne svære klumper som du nevnte, ikke interessert i slikt... Skal liksom ikke surfe på mobben, kanskje litt GPRS isyden eller no sånt men... Tror det blir enten Sony Ericsson Z600 eller LG's. Eller er Samsung's E700 et bedre valg? Trenger ny mobil, NÅ!!! Hva gjør Sony Ericsson Z600 så billig som den er? I forhold til Samsung og LG's? Lenke til kommentar
e700 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 viss du kjøper e700 blir du helt sikkert fornøyd... vet ikke hvordan det er med lg, men jeg tror ikke det er sony ericsson som er billig, men samsung som er dyr men for meg var det verdt det.. tenker du på funksjoner som blåtann og sånn og kan godta en ikke direkte pen (min mening) telefon bør du kanskje vurdere z600 . men da får du dårligere skjerm (?), dårligere kamera, og mye dårligere design, men det er jo en smakssak.. tror du blir fornøyd med begge telefonene jeg. har ingen erfaring med lg.. en som har z600 anbefalte den på det knalleste, men jeg fallt likevel for e700, og ble fornøyd. alle tre virker som gode valg, lg har jo fått god omtale de fleste steder.. samsungen min er mistet i bakken noen ganger og vert ute i fugtig luft og i snø oppe i fjellet, der ikke så robust ut men den tåler litt. kjøpte min hos spaceworld med djuice 18mnd hos spaceworld, for rundt 3000 kr. det var faktisk rundt 800 kr billigere enn elkjøp, men de skrur jo bare prisene opp når noe blir populært...sorry nå kom jeg litt off-topic rett meg om jeg har sagt noe feil her, for jeg er ingen ekspert.. lykke til med mobilen, hvilken det nå enn blir Lenke til kommentar
Superstig Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Siden du ikke vil ha en flipp mobil, og synes n6600, sx1 og p800/900 blir for store, mener jeg personlig du bør vurdere n6230. Den har: bluetooth, ir, mp3, radio, støtte for mmc minnekort, kamera med 640x480 oppløsning, osv.......... Minuset med den er at det er liten skjem. Men ifølge de kriteriene du stiller og av de telefonene som er ventet på markede i aller nærmeste fremtid trur jeg det er et meget godt valg Lenke til kommentar
Sealine Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 vent på SE K700... Prisen havner vel på rundt 3k, og det du får er bla: VGA Kamera Videokamera Radio Mp3 spiller 32mb minne konge skjerm (stor oppløsning, TFT) Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 19. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Sony Ericsson K700i ??? Var det denne du tenkte på? Den så ihvertfall interessant ut... Lenge til den blir lansert? Link? Ca. pris på 3k med abb? Høres fint ut... Endret 19. mars 2004 av P@yNe Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 den kommer ikke før i 3/ 4 kvartal (ble presantert i forrige uke eller no) 6230 er et godt valg, kommer nå og har mp3 minnnekort og sånn... Spør du meg så bør du styre unna e700, se heller på en anna samsung eller lg/SE Lenke til kommentar
genser Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 den kommer ikke før i 3/ 4 kvartal (ble presantert i forrige uke eller no) hvorfor sitter du der å lyver? K700 skal komme ut i 2. kvartal, altså april - mai - juni. Sjansen for at den kommer før juni er liten men å si 3/4 er bare tullpreik. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå