TST Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Microsoft gav oss tre kule Halo 2-kalendere, som kun finnes i et begrenset opplag. Vi delte de naturligvis ut til leserne i en konkurranse i forrige uke, og her er vinnerne. http://gamer.no/art.php?artikkelid=6282 Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Hmm..vant ikke denne gangen heller Lenke til kommentar
Quale Skrevet 26. mars 2004 Del Skrevet 26. mars 2004 Jeg vinner aldri på sånne ting 8( Jeg vedder på at det bare var noen 100 riktige svar og enda vant jeg ikke og da kan du tenke deg hvor store lotto sjanser jeg har! 8) Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Grattis til de som vant! Jeg vant The Hobbit spillet, her en gang. Det er nok grunnen til at jeg henger her på forumet. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Glemte å gratulere ja! Gratulerer! *host* drittunger *kremt* Lenke til kommentar
NuckChorris Skrevet 28. mars 2004 Del Skrevet 28. mars 2004 Jeg vinner aldri på sånne ting 8(Jeg vedder på at det bare var noen 100 riktige svar og enda vant jeg ikke og da kan du tenke deg hvor store lotto sjanser jeg har! 8) Det er vel de fleste som har det sånn.. Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 30. mars 2004 Del Skrevet 30. mars 2004 Har to spørsmål: Det står "Vinnerne av to eksklusive Halo 2-kalendere", men det er 3 vinnere... Skrivefeil eller er det kalendere til hver? Og når kan jeg forvente å få denne i posten? Lenke til kommentar
TST Skrevet 30. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 30. mars 2004 Har to spørsmål: Det står "Vinnerne av to eksklusive Halo 2-kalendere", men det er 3 vinnere... Skrivefeil eller er det kalendere til hver? Og når kan jeg forvente å få denne i posten? Feilen er nå rettet opp. Jeg vet ikke når den ble sendt, men jeg gav beskjed til Microsoft om adressene til vinnerne samme dag som artikkelen ble publisert. Si fra hvis dere ikke har mottatt den om noen dager. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg