Melfacion Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 satt her og tenkte for meg selv: hvordan hadde monkey island vært som rollespill (ikke adventure) ? så fikk jeg den kjempeidéen om å lage en remake av et av monkey island spillene med TES:CS (Morrowinds mapeditor/alt-mulig-editor)... Noen som er med? (tviler på at dette blir realitet, men bare tenk den tanken da, folkens Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Kan nok ikke være med, er ræva til å tegne. Men god ide, jeg ville gjerne prøvd det. Lenke til kommentar
ZeZar is BACK Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Kunne ha lagd noen 3D modeller! ! Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 hehe, Elyas... tviler på at jeg er noe bedre enn deg til å tegne men det er jo lov å prøve fordet... poster her hvis jeg kommer fram til noe lurt, tenker jeg Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg tviler på at det går an å være så dårlig å tegne som meg altså. Jeg er verre enn Kristopher Schau Men lykke til, hvis du gidder da MW og MI er to av favorittspillene mine, så det kunne blitt interessant... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå