Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Høy fart uti fra linja...

Anbefalte innlegg

Jeg har en Medium 728/128 kbit linje hos Tele2. Men jeg kommer som oftest ikke høyere enn 80-90 kb/s når jeg nedlaster noe. Bør jeg komme høyere enn dette? Eller tar jeg litt feil nå?

Og i hvilke programmer kommer man høyest mulig opp i fart? Har sånn passe erfaring med Kazaa Lite K++ når det gjelder høy fart. Vet dere hvilke programmer som gjør at man kommer skikkelig høyt opp i forhold til linja si?

Skriv deres erfaringer angående farten og hvilke programmer dere bruker i såfall..

MVH D.B

Endret av DigitaL BlasteR
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aller først vil jeg vite om det er 80-90 kilobyte/s eller kilobit/s du får på nedlastingen. (Mange som ikke vet forskjell på kb/s og kB/s. Vet ikke om du er en av dem) Er det kilobyte du får på nedlastingen er dette riktig og ikke noe å klage på. 704 linjen gir en teoretisk nedlastingshastighet på 88 kilobyte/s

Hver også oppmerksom på at hvis du makser ut på uthastigheten din, vil dette påvirke innhastigheten (Spesielt viktig å tenke på hvis du kjører et P2P program som Kazza)

Ta også en liten titt på denne tråden. http://forum.hardware.no/index.php?showtopic=220548. Den har litt av samme problematikken og kan hjelpe deg litt på vei

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...