Datanerd01 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Noen som har noen bra program som er gratis og som man kan redigere bilde og video med? Lenke til kommentar
Legion Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 vil tro du tenker windows...? Gimp for windows for pics virtualdub for video Lenke til kommentar
Datanerd01 Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Tenker Windows for de som lurer Lenke til kommentar
uranus Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Tviler på at du finner gratis program som gjør det. Det må isåfall være Trial versjon.. Lenke til kommentar
tovito Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Tviler på at du finner gratis program som gjør det. Det må isåfall være Trial versjon.. Du kan ikke ha surfet lenge... Det finnes plenty, men de beste (etter min mening) er nok allerede nevt tidligere! Lenke til kommentar
uranus Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Men gratis program som kan redigere bilder og filmer bra.... DET tror jeg ikke man finner gratis.... Lenke til kommentar
kvikks Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Men gratis program som kan redigere bilder og filmer bra.... DET tror jeg ikke man finner gratis.... Du har da Gimp, der kan du gjøre omtrent det samme som i PS! Lenke til kommentar
Datanerd01 Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Takk for hjelpa men jeg finner ikk download! Noen som kan gi meg en direkte download adresse? Lenke til kommentar
uranus Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Her er noen: http://www2.arnes.si/~sopjsimo/gimp/stable.html Lenke til kommentar
mandela Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Men gratis program som kan redigere bilder og filmer bra.... DET tror jeg ikke man finner gratis.... mener du at gimp er et dårlig program? her er forresten link til gimp2 dev edition som jeg kan anbefalle over 1.25 stable: http://www2.arnes.si/~sopjsimo/gimp/development.html Lenke til kommentar
uranus Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 heraldo: hvis du hadde lest nøye så hadde du sett at ingen sa noe om Gimp før jeg sa det. Men første innlegget etter jeg sa det handlet om Gimp. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 heraldo: hvis du hadde lest nøye så hadde du sett at ingen sa noe om Gimp før jeg sa det. Men første innlegget etter jeg sa det handlet om Gimp. ...og hvis man leser enda mer nøye ser man at Gimp er nevn allerede i det første svaret.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå