Normann Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 En kamerat av meg ble frastjålet sin 6600 på skolen og 2timer etterpå har en pakistansk elev plutselig fått seg "ny" mobil...Han hevder at han kjøpte den i pakistan... Ville den da virket i Norge? Takke for svar! Lenke til kommentar
Magnum p.i. Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Ja en mobil kjøpt i Pakistan virker i Norge. Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Er vel bare å spørre om du kan få se litt på den nye mobilen hans da... Finner du noen bilder eller noe, som du eller vennen din kjenner igjen, så tar du med deg telefonen til rektoren... Slike folk (edit: rektorer altså) ser meget stygt på saker som dete --Lykke til Endret 17. mars 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
jorn_:-D Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Sjekk språket,, En fra pakistan har sikkert ikke norsk språk! Og jeg viste ikke at nokia solgte i pakistan, trode de lagg litt etter europa på teknologi, så jeg tror ikke han har kjøpt den der! Lenke til kommentar
Normann Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Nokia selger vel til hele verden, men 6600 er vel ikke laget for asia? er den? Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 en annen mulighet er å først spørre fyren om han har installert noe, deretter se ved hjelp av FExplorer om han løy(skjekke i install mappa og se hvilke filer som har blitt installert) (med mindre han vennen din har installert noen programmer) En annen måte er å få skjekka imei da... Tror at netcom/telenor kan skjekke litt "historikken" i imei og hvor den har blitt brukt og med hvilket simkort... fordel å låse tlf. neste gang skjekk også med foreldra til pakistanern, og skjekk alebiet lykke til =) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Stenges etter ønske av thread-starteren. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg