nord Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 hei! jeg installerte nettopp windows Xp Pro til broren min men den finner ikke maskinvare, den finner f.eks ikke det trådløse nettverks kortet eller skjermkortet! så jeg får ikke installert drivere eller noe... den klarer ikke å installere drivere sier han, er vanvittig frustrerende! Lenke til kommentar
ob1 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Nåt du prøver å installere drivere: Sjekk først at driver-signering (høyreklikk "min datamaskin" -> egenskaper -> maskinvare) står på "advar" eller "tillat". Når du skal installere (forutsatt at du prøver med riktig driver) så velg "avansert installering" og "angi en posisjon hvor driveren ligger" (noe i den duren). Bla frem til der driveren ligger og voila (håper jeg). Har driveren et eget-setup program så prøv heller det. Lenke til kommentar
sjbnil Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hvis du klarer å få installert drivere på nettverkskortet via en cd elns, så du kommer deg på nett, så burde vel også www.windowsupdate.com finne ut om de kan bidra med en del drivere også... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå