krest Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 hei lurer på hvem deres IDOLfavoritt er?=? jeg går for TRUNG som mista stemmen, han er en jo jo gutt Lenke til kommentar
Falkers Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Mine 2 favoritter er: 1.Maria Haukaas Storeng 2.Margaret Berger Lenke til kommentar
Mello Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Siden Anh forsvant tar Maria over som favoritt tragisk med Anh btw *surve grine* :/ Lenke til kommentar
Sondre^^ Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 jeg har hørt at kurt nilsen er flink Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Sandra, for hu er pen... Aldri sett noe særlig av idol, så jeg har ikke hørt de syngende alle sp jeg kan velge en spesiell side.. derfor sandra cuz of utseende.. (ikke bry dere om gramatikk min.. er dritttrøtt) Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Håkon ...........og maria Lenke til kommentar
Torsteinen Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Hvorfor gnåler alle om at Maria skal vinne? Hun har da ikke noe der å gjøre? Hun er jo proffesionell!? Hun er med i fame, hun er nok garantert platekontrakt i fremtiden, hun har til og med selv utalt at hn er med i idol for å få fortgang i karieren! For min del, så kan Maria ryke og reise seg ut av konkuransen og fortsette med musicals til hun får en kontrakt i hånda på privat basis, den vil uansett være vært MYE mere enn de serieproduserte idol deltager platene med like omslag som kommer i 3 utgaver etter konkuransen. Er det noen som fortjener å vinne dette her, så er det Kjartan, han er kjempe flink. De andre som burde få kontrakt, er Øystein og muligens Trung, jeg liker ikke Margaret. Sandra kan forsåvidt bli nakenmodell Endret 17. mars 2004 av Torsteinen Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Håkon My tremening! Egentlig så bryr jeg meg ikke så mye om hvem som vinner. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Håkon My tremening! Egentlig så bryr jeg meg ikke så mye om hvem som vinner. steike ta du er heldi da ..............Håkon Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Håkon My tremening! Egentlig så bryr jeg meg ikke så mye om hvem som vinner. steike ta du er heldi da ..............Håkon Føler meg ikke spess heldig Kjenner ikke fyren. Lenke til kommentar
sweetness Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Håkon og Øystein, konge stemmer, ikke genuint super bra, deilig rocke skjær i de... Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Håkon My tremening! Egentlig så bryr jeg meg ikke så mye om hvem som vinner. steike ta du er heldi da ..............Håkon Føler meg ikke spess heldig Kjenner ikke fyren. Hva?Syns du skal arrangere et slektstevne snart så viss jeg forter meg og gifte meg med deg får jeg treffe han Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hva?Syns du skal arrangere et slektstevne snart så viss jeg forter meg og gifte meg med deg får jeg treffe han Gifte deg meg med?! Neh... Inviterer deg i steden Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hva?Syns du skal arrangere et slektstevne snart så viss jeg forter meg og gifte meg med deg får jeg treffe han Gifte deg meg med?! Neh... Inviterer deg i steden JUHU egentlig bra nok det ....................Håkon Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 1-Maria (desverre siden hun er "proff") 2-Margaret 3-Kjartan 4-sussane 5-Trung Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Haha.. Sandra som nakenmodell.. "Hun er jo bare barnet" *le* Lenke til kommentar
OlaTK Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 håpet på øystein, men han røyk. Må gå for margaret da ettetrsom hun er trønder. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Hva har det å si at Maria er "profesjonell"? Espen i fjor drev med musicals og Kurt hadde spilt lenge i Band (Breed og Fenrik Lane). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå