Conan_Warrior Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hei! Nå har jeg fått tak i Suse Linux på en CD plate. Men problemet er når jeg skal innstallere det fra DOS. Jeg booter fra en win98 oppstartsdisket men kommer ingen veier etter dette! Hva skal jeg skrive for å komme meg inn på SuseLinux sitt innstalasjonsprogram???? Takker meget for svar! Lenke til kommentar
Timur Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Nå vet jo ikke jeg hvilken suse Versjon du har, men du kan jo følge litt av suse 8.2 guiden Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg har version 9 Lenke til kommentar
norwegian_viking Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Fin guide på den versjonen og. Hjalp meg veldig i hvert fall. Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Ja men her er det en bootable cd som er eksemplet.. Jeg har jo bare en plate med SuseLinux9 uten boot på.. Hvordan kan jeg da gjøre det... Brenne en ny plate? Lenke til kommentar
norwegian_viking Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Ja men her er det en bootable cd som er eksemplet.. Jeg har jo bare en plate med SuseLinux9 uten boot på.. Hvordan kan jeg da gjøre det... Brenne en ny plate? Ja. Eller du kan lage disketter. Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Ja det var en ide vikingen.. Takk skal du ha ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå