Gå til innhold

p800

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det blir jo nesten som å spørre om hva som smaker best av bløtkake og iste. Begge mobilene er vel bra nok for sine behov. Men de er ikke laget for samme målgruppe.

Hvis man vil ha noe som tar seg pent ut inntil øret eller som folk sier "den var jammen meg fin" når man de ser den for første gang er nok E700 et glimrende alternativ.

Dersom man trenger funksjoner i fleng i forbindelse med avtaler, jobb etc... Så er det jo greit med en P800. Men du man får nok ikke så mange beundrende blikk på bakgrunn av designet.

Lenke til kommentar

kommer kanskje ann på hvor viktig designen er også?

noen styrer kanskje unna e700 pga 'lite' funksjoner

for noen er kanskje funksjonene på e700 akkurat det de trenger

kommer veldig ann på hvem som skal ha telefonen, som alderon sa

Lenke til kommentar
ja jeg er enig...

p800 er vell litt bedre bl.a støtte for minnekort og skjerm. men dårlig batteri:(

jaja en e700 er vell greit for den som vil ha en god telefon:)

er det ikke p800 som har bare 4000 eller no farger da?

Lenke til kommentar

p800 har ikke verdens beste kamera...og batteri men kult at man knan legge in spill osv. og man kan ha msn så det kommer ann på hva du vil ha e 700 er jo god og har bra kamera og skjerm og er ganske enkelt en veldig god telefon: )

Lenke til kommentar
ja jeg er enig...

p800 er vell litt bedre bl.a støtte for minnekort og skjerm. men dårlig batteri:(

jaja en e700 er vell greit for den som vil ha en god telefon:)

er det ikke p800 som har bare 4000 eller no farger da?

Oppløsning teller en del, vettu ;)

P800 er forresten best (hadde tatt en P800 fremfor en E700 anytime)

Lenke til kommentar
E700 er myye bedre enn P800!

Du forsvarer ditt kjøp, og forholder deg ikke objektiv. Teknisk sett er P800 lysår lenger fremme enn E700. Beklager.

men telefonene er jo i helt forskjellige målgrupper. det går jo ikke ann å sammenligne dem!. de fleste som kjøper e700 er i hverftall fornøyd, så det er ingen tvil om at begge er gode telefoner, selv om e700 har en del mangler. og, ja; funksjonsmessig vinner p800, men e700 vinner på sitt den også

Lenke til kommentar
E700 er myye bedre enn P800!

Du forsvarer ditt kjøp, og forholder deg ikke objektiv. Teknisk sett er P800 lysår lenger fremme enn E700. Beklager.

Faktisk var innlegget mitt ikke annet enn ironisk ment - jeg måtte bare skrive om innlegget over mitt eget, nettopp fordi det ikke var særlig objektivt eller seriøst.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...