Yeahright Skrevet 29. oktober 2001 Del Skrevet 29. oktober 2001 Shallabais! Eg SLIDE med ein AMD 1.4 som varmer rommet litt mye. Må bare sjekke litt her.....jo, nå er tempen oppe på 54! Sitter og svetter som bare F. Kødder! Vel, temper er oppe på 54 i "slapp av" modus. Mens denne jeg bruker nå; Intel 667 mhz (Boxed) er nede! i 34 grader i "skrive" modus. For ikke å snakke om støyen! Heller HQ kabinett enn InWin igjen! Jeg må bøye meg ned og høre etter for å sjekke om den står på! InWin er jo rene flyet i forhold! Kobller jeg ut kabinett viften så stiger tempen med 4 grader. Og det vil jeg jo ikke ha noe av. Så. Any suggestions? Eller vil du kjøpe HK, pros. + kab? SiJa! Lenke til kommentar
Buzzy Skrevet 1. november 2001 Del Skrevet 1. november 2001 Hva skal du evt. ha for hk+pros+ vifte? Lenke til kommentar
Yeahright Skrevet 1. november 2001 Forfatter Del Skrevet 1. november 2001 Sorry. Litt for sent ute. Maskinen er solgt. Fikk foresten tilbake det jeg selv ga. :smile: Hadda! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå