KELViN Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Quote: On 2002-03-25 13:19, Athlon Power skrev:Jeg vil mekke større swapfil. Har en på d: nå tror jeg. Hvordan fikser jeg det?Jeg tviler på at 2k proff er like stabilt som server. Det er i hvert fall ikke det jeg har erfartBobboZ Win+Pause/Break > Advanced > Performance options 2k pro og server er samme operativsystemet. Så lenge du kjører samme programmer og drivere på samme hw er de akkurat like stabile. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Noen som har peling på swap fil? BoBBoZ Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 system-advanced-performance-advanced-virtual memory. Dette gjelder i xp pro,antar at det er det samme i w2k. No page file er best he he Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Hva skaøl jeg sette verdiene til? BobboZ Lenke til kommentar
jallajalla Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Det husker jeg ikke men du får bare øke så mye du vil. Tror min var på over 2gig. Hvis du trenger mer minne når du skal spille kan du bare gå i task manager å skru av all dritten som du ikke trnger for å spille. Lenke til kommentar
KELViN Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Sett den til en fast størrelse. Dvs at initial size og max size er samme tallet. Spre swap-fila over alle diskene. Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Mekka en swap fil på d: som er 640-640 mb. Fiksa en Sletta en del server netverks ting som jeg ikke har bruk får så nå har jeg ca 105 mb free minne av de 256 ved idle. Hva annet er det som tar så stor plass i minnet. er over 100 mb free på¨en 256 chip bra`? BobboZ Lenke til kommentar
BBC Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Du bør være fornøyd med det. Men som sagt tidligere kan du jo bare trykke Ctrl+Alt+Del og sjekke hvor mye hver enkelt prosess tar av cpu/minne-ressurser (du må muligens innom View | Select columns... for å få frem all informasjonen). Lenke til kommentar
Athlon Power Skrevet 25. mars 2002 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2002 Er det noen andre som vil dele sine free ohsical ram verdier og swp fil størrelser med meg så jeg kan sammelikne? BobboZ Lenke til kommentar
sdhild99 Skrevet 25. mars 2002 Del Skrevet 25. mars 2002 Quote: On 2002-03-25 13:19, Athlon Power skrev:Jeg tviler på at 2k proff er like stabilt som server. Det er i hvert fall ikke det jeg har erfartBobboZ Jeg kjører en W2K Service Pack 2 som server, med Apache webserver, mySQL DB server, og FTP-server = dønn stabilt :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå