Gå til innhold

Hjelp bare 36 free phsical memory???


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vel kjører det jo egentlig litt for gøy dah. Men jeg driver også med web server og terminal services client så jeg kan remote PC-en fra hvor **** vil. Det skal jo også være sagt at jeg kjører dualboot med xp også dah!

 

Vel vet at det er både FTP WEB og Remote Desktop i xp men når det kommer tiul security er ad server best uten tvil!!!

 

BobboZ

 

[ Denne Melding var redigert av: Athlon Power på 2002-03-25 00:31 ]

Lenke til kommentar

Athlon Power, er rimlig sikker på advanced server ikke er noe tryggere enn andre versjoner av win2000 men du har støtte for veldig mye ram (tror det er 64 GB) web tjenestene kjører jo ISS og den bryr seg lite om man kjører advanced server eller profesional. Men hvis du skal slippe til flere mennesker enn det er på TG på maskinen din så er nok advanced server lurt. (Burde nok oppgradere hardware en del hvis det blir aktuelt)

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-25 12:47, Athlon Power skrev:

Om jeg har ad server eller ikke er uvesentlig. Det jeg spør om er.



Holder 60mb free physical ram til spilling osv?


BobbZ


 

Det går helt sikkert bra. Sålenge du har stor nok swap-fil på maskina. Poenget med swapfila er at windows flytter ting som ikke er i bruk ut av minnet og til disken slik at Counter-strike får så mye minne som det trenger. :smile:

 

Det er ikke noe problem å spille med server. Du får ikke mindre fps om du spiller på server kontra pro, med mindre serveren deler ut en haug med resursser til en haug med mennesker.

Lenke til kommentar

Quote:


On 2002-03-25 13:00, Athlon Power skrev:

Hvordan fikser jeg swap fila??


EN annen grunn til og kjøre server er at det DØNN stabilt.



BobboZ


 

Om du ikke har gjort noe med swap-fila er den sikkert helt grei allerede. Du kan fordele swap-fila over flere disker om du har det.

 

Server er IKKE mer stabilt enn Pro. Det er samme kjerna.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...