chriss Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hei kjæresten min er på utkikk etter en bærebar pc til blant annet skolebruk. I og med at hun ikke er av den kresene typen, så trenger hun ikke det aller aller siste og beste innenfor bærbare. Men selvfølgelig noen krav har hun 1. den må være lett (trenger ikke ultraportabel). Helst under 2 kg. 2. innebygd trådløs nett 3. batteritid som er bra (over 3 timer) Pc'en trenger ikke ha noe bra grafikk-kort, og ikke heller blant de raskeste. Den trenger heller ikke ha internt dvd-spiller/cd-rom (bare det da kommer ekstrernt.) Hvilken pc anbefaller du og hvorfor? Med vennlig hilsen Christian Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg ville handlet på zepto.no eller dell.no. Begge er anerkjente merkeleverandører og man kan konfigurere pc'en etter egne ønsker. Hvis jeg kunne valgt uten å tenke på pris, ville jeg gått for Centrino-teknologien til Intel. Varer lengre (batteritid). Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg ville sjekket ut www.psdata.no jeg. Synes du får mer for pengene der, og jeg er godt fornøyd med servicen. Sjekk ut Tundra pc'ene eksempel. Lenke til kommentar
akerman Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 IBM X40 (newest, 25% slimmer and lighter than:) IBM X31 Or, with integrated optical drive: IBM T40 / T41 Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Hei kjæresten min er på utkikk etter en bærebar pc til blant annet skolebruk.I og med at hun ikke er av den kresene typen, så trenger hun ikke det aller aller siste og beste innenfor bærbare. Men selvfølgelig noen krav har hun 1. den må være lett (trenger ikke ultraportabel). Helst under 2 kg. 2. innebygd trådløs nett 3. batteritid som er bra (over 3 timer) Pc'en trenger ikke ha noe bra grafikk-kort, og ikke heller blant de raskeste. Den trenger heller ikke ha internt dvd-spiller/cd-rom (bare det da kommer ekstrernt.) Hvilken pc anbefaller du og hvorfor? Med vennlig hilsen Christian Jeg anbefaler Acer 29CLi fordi den er liten, lydløs, kompakt, og veldig god batterikapasitet. Denne gir veldig god valuta for pengene. Koster rundt 13 lapper. -b- Lenke til kommentar
millencolin Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Dell 510m, under 10k, og bare 2,3 kg. Lenke til kommentar
chriss Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Er enig at tundra pc'ene ser veldig bra ut. Problemet er at disse blir litt for tunge (2,7kg). Jeg finner ikke noen som hverken selger "Acer 29CLi" og "IBM X40" har du/dere en link? Trur ibm x40 blir litt i det dyreste laget. Koster den ikke mer en 17000 kr? Dell'en ser bra ut. men Blir igjen litt tung. Fint med under 2 kg. Har sett litt på x300 men den blir dyr og har litt dårlig batterikapasitet. Zepto er bra maskiner men igjen tunge. Husk at hun er på utkikk etter en lett pc. Den trenger ikke være rask. Helst centrino, og 12 eller 14 tommer skjem. Dvs at hun kommer til å skrive mail, skrive notater, og surfe litt på nettet.. ikke noe spilling. Lenke til kommentar
akerman Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 go for an x31 instead - it also has pentium-m = light & small! and should be much cheaper Lenke til kommentar
Vannjenta Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Her har du jo en liten og lett en, som samtidig har det den trenger eksempel: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...3&GrpID=12&s=pl Lenke til kommentar
chriss Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 x31? hvilken merke er det? Har sett litt på compaq pc også. Virker veldig bra egentlig. Vet du om det følger med noen cd-rom eller? ekstern? andre forslag? Takk for hjelpen hittil Lenke til kommentar
chriss Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Hvor kan jeg kjøpe ibm thinkpad x31 da? Hvor mye koster den? Lenke til kommentar
intercool Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Sjekk her veldig BRA PRISER!! iforhold til norske blodpriser. En knall kar og handle med! Ta en 99,- kroners tur og hent pcen med colorline. www.laptops.dk Lenke til kommentar
chriss Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Hehe.. der var det noen hyggelige priser ja. Hadde vært noe det kanskje.. Må tenke litt på det. Har du gjort det da? Lenke til kommentar
akerman Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 laptop.dk is a risky place to deal.. a lot of people have been unsatisfied with them! it's a gamble, but it works out for some. Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 (endret) Her er linken til Acern Acer Her er en link til test hos dinside: Test DinSide Endret 17. mars 2004 av bono_head Lenke til kommentar
chriss Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 Acern hadde vært midt i blinken! problemet er at den er for tung. Hadde den vært 2 kg hadde det godt. Hun er veeeeeeldig kresen på at den ikke skal være over det. Fordi da gidder hun ikke ta den med seg til skolen osv. Andre forslag eller? Lenke til kommentar
Releazme Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hva med Apple ibook? http://store.apple.com/Apple/WebObjects/no...1.1.1.0.0.0.1.0 Lenke til kommentar
chriss Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 apple er grei den.. men j trur kjæresten min burde holde seg til den vanlige pc'en. Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hvor kan jeg kjøpe ibm thinkpad x31 da?Hvor mye koster den? Dropzone selger IBM X31. Koster ca 13700 + mva, ca 17000. Hvis det er krav om under 2 kg, får du ikke noe annet enn ultraportable, som ligger omtrent i denne prisklassen. Det kan dog gå an å få tilbud andre steder på disse maskinene. IBM Shop har fra tid til annen kampanjer både på X31/40 og T40/41, som kan være et annet alternativ. Koster omtrent det samme, veier 2,2 kg men gir en del bedre ytelse. Hva er max-prisen på maskinen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå