Gå til innhold

Megapixel fra NOKIA

Anbefalte innlegg

Sony MS DUO funker i vanlig Sony MS-slot'n med adapter, men ikke omvendt ;) Samme greia med RS-MMC og vanlig MMC...

Jeg må Quote meg selv jeg tror jeg, bare for å sette en statement ang. minnekortene... MMC passer ikke i RS-MMC-slots..! Det er jo egentlig ganske innlysende, eller? Hva batteri angår så har det selvfølgelig med hvor mye telefonen suger fra batteriet også

Endret av tadcomp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Noen som har en god info side om 7610, der man kan lese mer om video delen osv. Synes ikke nokia sine sider er spesielt informative, greit nok at det står hva telefonen kan, men jeg vil vite hvilken kvalitet den kan gjøre det i.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Batterier.

Ser flere som klager på levetida på ett mobil telefon batteri. I en artikkel rundt påske kom det fram at det ikke er stort mer å tyne ut av dagens mobil batterier. Skal de kunne øke kapasitet og beholde/minske størrelsen kreves det ny teknologi som pr. idag ikke finnes. Skulle vært moro å sett hvor mye en Nokia 7610 trekker av strøm sammenlignet med en Nokia 3330....med stor høyoppløselig skjerm, mp kamera, sikkert 100 om ikke ørten tusen ganger kraftigere prosessor, mye større display å lyse opp, minne kort leser osv osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...