remerserr Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 ingen skulle si 0,995 kamera... Skriver man dette med 1 desimal (og runder opp resten) blir det hetende 1.0 mp... Enkel matte (hvis jeg huska riktig da ) for min del bryr jeg meg ikke om hva d kalles, for ifølge meg så vil det store tall kappløpet gå over til kvalitets kappløp (dvs. hvordan den egentlige kvaliteten er...) Lenke til kommentar
Normann Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 ...Og der ligger vel Nokia foran SE gjør de ikke? Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 ...Og der ligger vel Nokia foran SE gjør de ikke? hmm. Når 7610 kommer ut har da nokia kamera med megapixel på markedet, mens SE har 0,3 mp (vga). Siemens derimot er vel vinnerne av "kamerasommern" med sin S65 som kommer da omtrent samme tid. Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Irriterer meg grenseløst at Nokia må drite seg ut med et utrolig stygt design, når specs'ene er veldig bra! Kan ingen lage en perfekt telefon?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Irriterer meg grenseløst at Nokia må drite seg ut med et utrolig stygt design, når specs'ene er veldig bra! Kan ingen lage en perfekt telefon?? Syns denne var stilig jeg. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 enig.. synes den er pen Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hehe... Jeg er 100% enig med Pallesen. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Hehe... Jeg er 100% enig med Pallesen. smaken er delt da, skjelden at alle liker d samme Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 ingen skulle si 0,995 kamera... Skriver man dette med 1 desimal (og runder opp resten) blir det hetende 1.0 mp... Enkel matte (hvis jeg huska riktig da ) Du har helt riktig. For å sette strek for den meningsløse diskusjonen: 7610 sitt kamera har en oppløsning på 1,0 megapixel og ingenting annet. På kamera brukes det 1 desimal, og ikke 3. Pallesen: Virker faktisk som om flertallet synes designet på denne er veldig bra. Noe jeg er til dels enig i. Ikke helt fantastisk, men blant de bedre. Lenke til kommentar
eblth Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Nokia viser hvertfall at de begynner å rette opp tastaturet (3650 - 7610) bare en liten vri på det nå... Likte den telefonen! Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 Virker som folk flest er fornøyde med designet ja. Knappe-oppsettet virker ikke særlig bra å skrive på, og at nokia kuttet ut joysticken på denne modellen er også veldig synd. Tror heller jeg går for sendo x når den kommer. En ting skal nokia ha. Funkjsonene virker bra! Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 19. mars 2004 Del Skrevet 19. mars 2004 (endret) Sendo X har heller ikke joystick da, om det er et stort must... Endret 19. mars 2004 av tadcomp Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 den har vil ikke vanlig MMC òg? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Sendo X har heller ikke joystick da, om det er et stort must... den har vil ikke vanlig MMC òg? Sendo X har joystick og støtte for mmc ja. Lenke til kommentar
genser Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 (endret) Sendo X har heller ikke joystick da, om det er et stort must... den har vil ikke vanlig MMC òg? Sendo X har joystick og støtte for mmc ja. se nøye på bilder. det er ikke joy-stick Sendo X har, det er D-pad. http://www.sendo.com/products/x/3d/3dphone.asp http://www.infosync.no/news/2003/10/21/gfx/sendo_x_02.jpg En liten "klump" i midten med sirkel rundt som viser retninger. Endret 20. mars 2004 av arehei Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Sendo X har heller ikke joystick da, om det er et stort must... den har vil ikke vanlig MMC òg? Sendo X har joystick og støtte for mmc ja. Kjekt at du Quoter andres utsagn under mitt navn da Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 se nøye på bilder. det er ikke joy-stick Sendo X har, det er D-pad. http://www.sendo.com/products/x/3d/3dphone.asp http://www.infosync.no/news/2003/10/21/gfx/sendo_x_02.jpg En liten "klump" i midten med sirkel rundt som viser retninger. ....og joysticken falt heller ikke helt i smak...... Riktignok ikke en god joystick, men joystick er det.. Hva er forskjellen på en d-pad og en joystick da? Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 21. mars 2004 Del Skrevet 21. mars 2004 Sendo X har heller ikke joystick da, om det er et stort must... den har vil ikke vanlig MMC òg? Sendo X har joystick og støtte for mmc ja. Kjekt at du Quoter andres utsagn under mitt navn da Det var jo ditt utsagn.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå