Eulogy Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg likte den fargen der bedre faktisk. Molna: Slapp av mann. Jeg skal kjøpe 7610 og S65. Så ingen grunn til å tro S65 blir bort glemt. Det var det du var redd for hva? Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) eulogy og resten: tror nok molnas innlegg var ment halveis som spøk, så ikke slakt ham da. men alvorlig talt så er det jo faktisk litt forskjell på 1 mp og 1,3 ... her er noen "live" bilder av mobilen: Nydelig utseendet om jeg får si det selv (ikke pga at jeg skal forsvare et fremtidig kjøp ) Noen få flere finner dere her, men teksten er russisk. offisielle bilder i fin kvalitet: http://www.nokia.com/press/photo/view.html?imgURL=/press/photo/phones/jpeg/7610_BlackRed_Front_lores.jpg ://http://www.nokia.com/press/photo/vi...ront_lores.jpg ://http://www.nokia.com/press/photo/vi...ront_lores.jpg http://www.nokia.com/press/photo/view.html..._back_lores.jpg http://www.nokia.com/press/photo/view.html..._prof_lores.jpg http://www.nokia.com/press/photo/view.html..._prof_lores.jpg edit: et nyttig bilde til: http://www.threegmobile.net/gallery0403/nokia7610/e01.jpg <-- Bilde tatt med 7610 sitt megapixel kamera (for stort til å settes rett inn i denne posten). Masse flere bilder på threegmobile.net Endret 18. mars 2004 av arehei Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Fy fillern. Jeg trodde jeg syntes at den hvite var stygg til jeg hadde sett den svarte Selges den svarte sammen med leppestift og nettingstrømper, eller? Ellers gode specs, men tasteoppsettet var jo pussig da. Ikke så hinsides som SX1, men. Håper SX2 blir litt mer klassisk, da. Lenke til kommentar
_Xander Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Leste ett eller annet sted posten her at det sto 76 MB minne, tvil.. Hjemmesidene til Nokia.no sier følgende specs.: (bare det viktigste) Key Features Integrated 1 megapixel (1152 x 864 pixels) camera with 4x digital zoom for quality prints Integrated video recorder with audio function and 4x digital zoom for video clips up to 10 minutes long Standard and night camera modes and self-timer Movie Director - combine video clips, add music, or change styles Created and downloaded digital content (images, sounds, videos) with Gallery storage Welcome Demo for a quick start as well as a Help application that guides you through your phone's many features. 65,536 color-display, 176 x 208 pixels Bluetooth wireless technology and USB connectivity MMS, email, and instant messaging Advanced XHTML browser Personalized user interface themes Nokia Xpress-on™ Style Packs 8 MB internal dynamic memory with 64 MB Reduced Size MultiMediaCard (MMC) Endret 18. mars 2004 av Mac-Gyver Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Det stod 72MB. Og dere er jo litt dårlige i matte da. 8MB internt + 64MB medfølgende minnekort = 72MB. Hvor vanskelig kan det være? Lenke til kommentar
Casle Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Personlig synes jeg det er beklagelig at de har gått bort fra joystick? Jeg liker ikke de oppnedhøyrevenstre knappene, hva er det de kalles... D-pad? Men det er vel en design greie... Mvh Cato :-) Lenke til kommentar
jendor Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg synes den ser stilig ut jeg.. og med de spesifikasjonene så er det vel fare for at min 6600 blir solgt.... Men Xpress-On style packs.. er ikke det noe slags deksel da? Så man kan bytte utseende om man vil Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Jeg synes den ser stilig ut jeg.. og med de spesifikasjonene så er det vel fare for at min 6600 blir solgt.... Men Xpress-On style packs.. er ikke det noe slags deksel da? Så man kan bytte utseende om man vil quote meg selv fra symbian forumet (hvor denne tråden burde vært) En stylepack inneholder: Deksler, themes til mobilen, bakgrunner, skjermsparere. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Amobil sier at 7610 skal komme før sommeren, så det er bare å håpe det. Og det er ikke så veldig lenge igjen til sommeren. jepp, kvartal 2. altså april mai eller juni (og da blir det vel juni). i og med at dette er nokias 4. symbian mobil tviler jeg på at denne blir noe særlig utsatt.. 5. faktisk...(7650, 3650, 6600, 3660+ 7610) Tar du med N-gage også så begynner vi å nærme oss.. Lenke til kommentar
l2c Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hvor mye ligger slike Reduced Size MMC kort på i pris da? Sånn, i tilfelle man skulle ønske å ha enda mere minne (til mp3 og slikt feks.). Og jeg syns denne mobilen var rimelig bra, design og innholdsmessig. Er typisk i tvil nå, om jeg skal spare til denne, eller kjøpe en billig "temp" mobil, og spare enda mer og kjøpe SE S700 til jul... Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Molna: Slapp av mann. Slapper alltid av jeg. Flere som reagerer på denne Nokia-bløffen også: http://www.theregister.co.uk/content/68/36333.html Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) Mente du altså seriøst den kommentaren om at det ikke var en megapixel telefon!? Forresten, den har stereo også i følge threegmobile (se kommentaren til pop-port bildet). Så da er vel den OK for dere som vil ha mp3-spiller i mobilen også. Endret 18. mars 2004 av GeeZuZz Lenke til kommentar
genser Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 (endret) jaja, uansett er vel ikke dette noen big deal. Dette er altså en 0,995 megapixel mobil , vet ikke helt om dette derimot har noe effekt på oss som vurderer å kjøpe den når den kommer. Jeg synes overhodet ikke det er galt av nokia å kalle dette en megapixel mobil, synes derimot det er litt tåpelig å "jakte på dem" pga denne 0,5% opprunding.. edit: kom på at flisespikkeri er et ord jeg synes passer inn i denne sammenhengen Endret 18. mars 2004 av arehei Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Man kan jo ikke helt kalle seg millionær hvis man bare har 990 000 kroner... Nokia sier at kameraet har en megapixel, selvom det bare blir 995 328 pixler. Men det er nærme nok til at jeg ikke gir en shit. Lenke til kommentar
molna Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 En plass må jo grensen for en definisjon gå Man blir ikke definert som millionær når man har 995k på konton heller Var ikke ment så veldig seriøst, men det er en veldig interessant måten Nokia definerer det på Lenke til kommentar
eblth Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 ...Wow! Så lyset når jeg så bildet av denne! Hmm, ser ut som min klapptelefon-drøm ble knust der ja.. Lenke til kommentar
Wolf22 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Den var STYGG. Ser ut som Nokia ikke kan bestemme seg mellom en vanlig telefon eller en 7600 Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Man kan vri det til å si at Nokia har integriteten til å IKKE sample opp alle bilder som blir tatt til en megapixel, men bevarer integriteten i bildene i den kvaliteten de har tatt. Det var jo en tid hvor Digitalkameraer reklamerte med å være 4 Megapixel, når de i realiteten var interpolerte bilder fra 2 Megapixel. Bare et innspill.... AKIRA Lenke til kommentar
Tjohei Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Så du tror S65 tar bilder i 1152 oppløsning og interpolerer bildene opp i 1280? Lenke til kommentar
l2c Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Ville vært rimelig teit om det på kameraet stod "0,995 MPxl" e.l. istedet for 1MP da... Det er uansett en bagatell, digitale bilder jeg tar (med "vanlig" dig.cam) pleier jeg resize ned til ca. 640 eller 480 på den lengste sida, så de ikke blir så ugudelige store, og så de ser penere ut. Uønskede detaljer forsvinner, etc... Bare det tar større enn 800x600 er det ok for meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå