Gå til innhold

Megapixel fra NOKIA

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Imponerende spec's, men jeg synes fargene var på kanten. Den hvite med gullstripen så døll ut, og den sorte med røde stripen så horete ut. Hadde sklidd rett inn i "Lady Marmelade" videoen :D

Hva med å slutte med bruken av "Duplo-klosse" plast og heller satse på litt aluminium Nokia?

Men som sagt imponerende spec's, får håpe den kommer i 2. kvartal da, det betyr jo april-juni!

Hvis den ser bedre ut i real life så kan det fort bli hard kamp mellom den og K700, når jeg bytter telefon igjen i sommer.

Mvh C :-)

Lenke til kommentar
Amobil sier at 7610 skal komme før sommeren, så det er bare å håpe det. Og det er ikke så veldig lenge igjen til sommeren. :)

jepp, kvartal 2. altså april mai eller juni (og da blir det vel juni). i og med at dette er nokias 5. symbian mobil tviler jeg på at denne blir noe særlig utsatt.. :)

edit: 5, ikke 4.

Endret av arehei
Lenke til kommentar
Amobil sier at 7610 skal komme før sommeren, så det er bare å håpe det. Og det er ikke så veldig lenge igjen til sommeren. :)

jepp, kvartal 2. altså april mai eller juni (og da blir det vel juni). i og med at dette er nokias 4. symbian mobil tviler jeg på at denne blir noe særlig utsatt.. :)

5. faktisk...(7650, 3650, 6600, 3660+ 7610)

Lenke til kommentar
kan ffs ikke NOkia begynne med litt classy design SE style!? de bruker så mye jalla farger og design

De er motbalansen....yang til ying....et alternativ.

Jeg så på mobilen i 1 minutt.....og viste det ble min neste mobil. Nå har jeg lest specsa...og kan knapt vente!!!

AKIRA

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...