Propaganda Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 hei,prøvde først å legge denne tråden på generelt,men den passer vel kanskje bedre her jeg får følgende error omtrent hver gang jeg spiller COD (call of duty) noen som veit hva dette kan bety? begynner å bli frustrerende,for når jeg får denne erroren,må jeg også reboote maskina,grunnet at alle fargene blir kjempe lyse... på forhånd takk Mvh Proppen Lenke til kommentar
atlef Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Ser ut til at det er et prob. med opengl. Prøvd å avinstallere skjermkort-driveren, og lagt den inn på nytt? Mvh Meg. Lenke til kommentar
Xzan Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Uninstall grafikk kort drivere.. reboot Installer nye og nyeste DirectX.. reboot Kryss fingrene og håp det fungerer når du maskinen kommer på igjen Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 ok,dette er vel ikke skadelig for maskina på noen måte? for da vil jeg gjerne gjøre noen backup's før jeg trår i gang... hehe Mvh Proppen Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Uninstall grafikk kort drivere.. reboot Installer nye og nyeste DirectX.. reboot Kryss fingrene og håp det fungerer når du maskinen kommer på igjen skal jeg av-installere directX eller bare legge den nyeste versonen over? Takk for all hjelp Mvh Propaganda Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Nå har jeg installert nyeste DirectX og av-installert skjerm kort drivere,og re-installert igjen.. men fikk igjen den samme erroren. Noen andre forslag? Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 18. mars 2004 Del Skrevet 18. mars 2004 Hmm, trodde ikke det gikk ann å uinstallere direct-x 9 (er vel det du trenger på det spillet, har det, men gidder ikke sjekke ) Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 18. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 18. mars 2004 ^^ jeg bare installerte nyeste directX jeg... lasted ned microsoft sine sider... er det noen som veit hva jeg kan gjøre for å løse dette problemet? får lyst til å kaste pc'en ut av vinduet noen ganger.. Lenke til kommentar
ludobadger Skrevet 20. mars 2004 Del Skrevet 20. mars 2004 Du kan jo prøve å reinstallere spillet. Hvis det er codmp.exe som fucker opp så er det jo ikke sikkert det har noe med grafikken å gjøre. Jeg måtte reinstallere patch 1.2 pga av en lignende snål feilmelding. Lenke til kommentar
Propaganda Skrevet 21. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2004 sjekket rundt på pc'en,og det er en OpenGL driver som gir error... har installert spillet,drivere,directX på nytt flere ganger uten at det hjelper... søkte litt rundt på nett,og der sto det at det kunne funke å bruke eldre drivere,prøvd dette,men det hjalp heller ikke... er på kanten til å formatere,må bare få brent ut all musik,filmer,spill,bilder osv... en dritt jobb *trenger ekstern hd* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå