Slabbedasken Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Jeg klippet ut en stor fil på rundt 4 Gb som skulle sendes over i min externe harddisk....selfølgelig klikket det bananas på halvveien, så slettet det som var kommet over for å ta det på nytt.....slettet det da og tømte papirkurven. Da så jeg plutselig at mappen jeg orginalt hadde klippet ut fra var nesten tom, og det jeg hadde klippet over først og slettet var vekke (Skal aldri mere klippe ut) Takket være Dahle fikk jeg lastet ned et program (Handy Recovery), Men det ser ut som om jeg bare får "recovre" filer jeg har slettet ETTER jeg installerte programmet Er det noen her som vet hvordan jeg får tilbake de filene jeg sletta? Alle svar/tips taes imot med åpne armer, er neste desperat her....1-2 mnd med download for ingenting -slabbedasken- Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 1. Ikke restart eller gjør noe som bruker swap! 2. Finn programvare som kan finne slettede filer. EasyRecovery er ett av mange program som kan brukes til dette. 3. Bruk programmet og lagre de mistede dataene på en annen partisjon enn der de er funnet. Både 1. og 3. er viktige for å ikke overskrive de mistede filene, som nå ligger lagret, men er merket som "ledig plass". Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Det ser ut som om den Handy Recovery virket allikavel....etter en 2-3 analyseringer av harddisken fant jeg endelig den filen jeg hadde sletta. Eller stakk for alle tips Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 17. mars 2004 Del Skrevet 17. mars 2004 Moralen er: Har du PC så ha alltid liggende på forhånden et recovery program. Slikt skjer før du aner og når det minst passer. Lenke til kommentar
Slabbedasken Skrevet 17. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2004 Skal holde meg til det heretter... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå